SAGiE

Alla inlägg den 21 november 2017

Av Saga - 21 november 2017 23:25

Helluuh, idag gick så mycket fel för mig, mormor körde mig till skolan vi skulle spela på så jag slapp åka buss, men när vi väl var där hittade jag inte.
Mormor var stressad så hon kunde inte hjälpa mig så länge, men jag gick runt och letade där, fram och tillbaka utan att hitta de andra.
Det var fullt med barn där (en förskola misstänker jag) och dem hade typ försökt prata med mig jättelänge när jag var stressad så tillslut gick jag och frågade dem om dem kunde hämta någon vuxen jag kunde prata med.
Dem skulle konstant fråga om jag var "polly i dolly style" och jag sa gång på gång att jag inte var det.
Tillslut hämtade den ena en vuxen som förklarade hur jag skulle gå för att fråga någon som höll koll, hon sa även att det var i aulan eller i matsalen (tror jag) som vi skulle spela och barnen drog med mig ditåt då 2 i klassen kom och letade efter mig. Men barnen fortsatte följa efter och folk bara filmade hur barnen inte ville lämna mig ifred xD

När vi väl spelade så spelade jag fel på första låten och sen på the switchblade song så lyckades jag inte ta högsta tonen (hade inte sjungit något eller pratat så mycket heller) så ja...
får hoppas det går bättre imorgon.

Imorgon har vi 3 spelningar, på 2 skolor och en kvällskonsert på unik!
Men det ska bli kuuul! Får hoppas jag inte blir sjuk eller något bara cx
Men jag sover hos mamma så det är närmre till första konserten (och så sparar jag tid och behöver inte stiga upp typ halv fem) meeeen jag behöver verkligen sova nu...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards