SAGiE

Alla inlägg under mars 2015

Av Saga - 17 mars 2015 11:50

Steg upp tidigt idag för jannikas skull för att ta samma buss som henne.
Vi hade 50 minuter på oss att hitta på något så vi gick och tog en fika, sen gick vi även till
bokhandeln lite snabbt.
Har suttit på biblioteket nu i en timme och 46 minuter, ändå så börjar
Min prao om en halvtimme...

Kolla jannikas hår! Hon färgade om det igår och det är så rött och fint *-*
Funderar på samma färg någon gång, men ska försöka färga mitt hår lila (över det svarta)
då det tydligen ska funka.

Av Saga - 16 mars 2015 14:56

Idag är det prao "dag ett"
Fick sovmorgon och har varit hos min gitarrlärare först.
Just nu har jag rast har har precis ätit min lunch (pannkakor)
Ska vara hos min sånglektionslärare om 5 minuter men passade på att göra ett inlägg nu.
Jag har inget wi-fi verken här eller hemma atm så får använda min mobils internet.
Därför kanske bloggandet inte blir det bästa!

Detta är vad jag tydligen håller på med på rasterna xD

Av Saga - 15 mars 2015 13:27

Är inne i en period då jag vill ha massor med nya saker!
Speciellt peruker, vill ha en lila peruk, en röd, en brun osv. ;-;
Jag måste ha pengar till fairycon så jag ska inte
köpa något nu innan.
Jag vet även ganska så säkert att jag inte kommer få någon
peruk när jag fyller år då jag KANSKE
kommer att
få en kamera.

Men efter fairycon så ska jag perukshoppa och sedan
spara ihop till något.

Av Saga - 14 mars 2015 11:34


Om ni inte kan se videon klicka här: https://www.youtube.com/watch?v=KSxl_mUQi0E

Av Saga - 14 mars 2015 11:31

bestämde mig för en "visual kei" sminkning idag osv :3
Filmade även och lägger in videon i nästa inlägg!
Nu är videon iaf ÄNTLIGEN gjord!

[Bild]

Av Saga - 13 mars 2015 21:43

Helluh!
Imorgon så ska jag ÄNTLIGEN filma en ny video, det blir en visual kei sminkning (tror jag) och jag ska försöka ladda upp
den så fort som möjligt.

Jannika har varit hyfsat snäll idag så hon jag och Linnea tog lite bilder ihop :3

Av Saga - 10 mars 2015 19:58

Har glömt att blogga den senaste veckan!
Det var tävling i helgen och det gick lite sådär, sen blev jag sjuk under tävlingen så har varit hemma från skolan.
Imorgon ska jag kanske tillbaka!
Påtal om tillbaka, Evelina kommer hem från Thailand denna veckan!
Ska bli jättekul att träffa henne igen, har saknat henne!

Tänkte filma en ny video på lördag.

Av Saga - 4 mars 2015 10:45

Helluh, finns det någon människa (som inte är läskig) som har emocore?
Ni får gärna lägga till mig och skriva till mig c:

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards