SAGiE

Alla inlägg under april 2016

Av Saga - 30 april 2016 18:11

Helluuh, som ni nog vet så är det Valborg idag och jag känner mest att jag vill ligga
ner i min säng och kolla på anime hela kvällen x)
Men jag ska till majbrasan och skulle egentligen drillat men eftersom jag inte gått på
träningarna så blir det inte av.

Har någon av er tips på animes?
Vill hitta lite nya att se ^^

Av Saga - 29 april 2016 23:05

Helluuh, som jag nämt så kom Vicc hit igår så gick vi på premiären av Madeshowen och
såg Linnéa ^^
Efterråt skulle Vicc sova här och han skulle kittla oss och då började vi kittla
tillbaka typ halva natten xD

Men det var jättekul att få träffa honom igen!
Jag har lyckats hitta hans hårstrån i halva rummet så man skulle nästan kunna göra
en peruk av det xD

Av Saga - 27 april 2016 21:46

Helluuh, imorgon kommer Vicc och han, jag och Evelina ska kolla på Madeshowen
och se Linnéa ^^
Eftersom jag hoppade av musikprofilen och mådde så dåligt tillsammans med de andra
som är med tänkte jag först inte se den men sen ändrade jag
mig för att jag ville se Linnéa!

Men ja, efter skolan ska jag och Evelina (kanske Vicc om han hinner) äta pizza och
det ska bli jättekul!

Av Saga - 26 april 2016 22:26

Helluuh, idag tyckte Evelina och jag inte om maten så vi gick och köpte en bakelse var och den var hur god som helst!
I botten var det kladdkaka och lakritskola, sedan hallonmousse och
grädde med hallon och lakritsströssel ^^

Den var som sagt sjukt god och jag ska försöka göra egna
någon gång! ^^

Imorgon ska jag storstäda och börja packa ihop lite saker för att kunna byta rum
med mina föräldrar då jag sover så dåligt i mitt rum.

Av Saga - 25 april 2016 07:08

Helluuh, trots att jag egentligen känner mig sjuk ska jag kämpa mig igenom den här dagen!
I nödfall får jag bara gå hem!
Jag ska ha lolitaklänning idag för att kanske bli på lite bättre humör då jag trivs
så bra i lolita.

Igår såg jag klart Hell girl också!
Kan verkligen rekommendera den! Superbra ^^

Av Saga - 23 april 2016 23:09

Helluuh, har nyligen börjat kolla på animen "Hell Girl" och är helt besatt, jag har verkligen
fastnat för den och älskar den såå mycket!
Dessutom tycker jag Ai (Hell girl) är så himla vacker!

Misstänker att jag lär ha sett klart animen väldigt snart haha ^^
Men den är verkligen bra och jag kan rekommendera
den starkt!

Av Saga - 22 april 2016 12:07

Helluuh, jag är hemma idag pga. mitt mående men jag ska försöka göra så mycket
skolarbete som möjligt.
Linnéa var tillbaka igår efter att ha varit i London och jag har
saknat henne jättemycket!

För övrigt så ska jag och mamma kolla efter en lägenhet idag då jag ska flytta när jag
börjar gymnasiet.

Av Saga - 20 april 2016 20:35

Helluuh, jag har verkligen haft en skitdag idag, egentligen var vi lediga idag men
eftersom jag ligger efter i skolan fick jag gå dit ändå.
Jag har haft ångest hela dagen och mest velat bara lägga mig
ner och dö...

Men sen var jag ute och gick med Hanna och vi pratade ut om vårt mående
(eftersom ingen av oss mår speciellt bra)
Det kändes mycket bättre då och det kändes bra att träffa henne igen efter att knappt
ha gjort det sista tiden!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards