SAGiE

Alla inlägg under november 2015

Av Saga - 30 november 2015 18:06

Helluuh, jag har typ brist på idéer till allt just nu efter att jag mått så dåligt så
jag tänkte se om ni har lite förslag?
Gärna julrelarerat då jag gärna vill
ha lite julstämning x)

Idag har jag mått lite bättre, träffat mina vänner och försökt hitta livsmotivationen igen.
Och sen så var jag hos min psykolog och jag fick en ny tid
nästa vecka!

Imorgon känner jag för att ha min röda lolitaklänning och även fast jag
vet att jag kommer få hat så skiter jag i det.

För när brydde jag mig egentligen senast om vad folk tycker om mitt utseende?

Av Saga - 29 november 2015 09:42

Helluuh, igår började jag ta min medicin och jag känner mig bara värdelös...
Men jag hoppas det går över fort...
Sedan har jag även fått extrem huvudvärk och det
kanske beror på den också?

Iallafall, jag tror jag börjar bli förkyld och jag måste vara frisk på onsdag för då har jag lunchspelningen med Linnéa!

Jag ska dock bita ihop och försöka vara mer positiv här på bloggen då jag
mest varit negativ den sista tiden!
Det kommer snart roligare inlägg igen!

Av Saga - 28 november 2015 00:33

Helluuh, mår inte så bra just nu men ville bara slämga in en bild med
mina nya lösögonfransar!

Imorgon ska jag börja ta min medicin för mitt mående och i början
mår man ju oftast ännu sämre men jag
hoppas det inte blir
alldeles för farligt...

Av Saga - 27 november 2015 05:57

Helluuh, känner mig inte så pigg idag... Känner mig mest negativ och vill bara
ligga kvar i min säng hela dagen.
Men jag måste till skolan, jag kommer dessutom ha prov med vet inte
om jag fixar det idag...
Har dock fått tillåtelse att skippa det om jag mår dåligt!

Jag får se sen i skolan hur jag kommer göra!

Av Saga - 26 november 2015 06:13

Helluuh, idag mår jag lite bättre så jag kan gå till skolan!
Det var länge sedan jag grät så mycket som jag gjorde igår, men jag
stannade hela skoldagen även fast jag
inte var på lektionerna.

Jag är så glad att jag har mina vänner som fanns där för mig när jag
verkligen behövde dem. <3

Så idag ska jag försöka må bra och sedan plugga med jannika då vi har prov imorgon!

Av Saga - 25 november 2015 18:38

 

Helluuh, idag började dagen med att jag var på sjukhuset för att se om jag skulle få medicin för mitt mående.

Sedan fick jag den utskriven och åkte till skolan. 

Vilket jag verkligen ångrar...


Jag kände redan innan att jag mådde psykiskt dåligt men valde ändå att gå till skolan, då så hade jag matte första lektionen och då fick jag veta att jag skulle ha nationellt prov!

Eftersom det var i grupper så alla inte kör samma dag så sa jag till

att jag verkligen inte kunde göra provet idag.

Min lärare lyssnade inte på mig och jag förklarade för Jannika att det verkligen inte skulle gå.

Hon försökte få mig på bäter humör men när det var

min tur att prata så bröt jag ihop.

Jag försökte förklara ännu en gång hur jag mådde och då lät han mig gå från lektionen och

eftersom mina vänner i 8:an hade rast  så kom dem till mig direkt och

kramade mig när dem såg att jag grät.


Jag fick prata med massor av lärare och kuratorn om hur jag kände och jag lyckades verkligen inte sluta gråta.

Men jag är så tacksam över att alla mina vänner fanns där för mig!


Eftersom jag mådde så dåligt behövde inte jag gå på mina lektioner så

istället satt jag i korridoren, bibblan eller i något

grupprum med Evelina och Moa.


Jag mådde lite bättre när jag varit hemma ett tag och de flesta av

mina vänner har skrivit för att

se hur jag mår nu.


Jag är så himla tacksam för att jag har dem!


Av Saga - 24 november 2015 21:27

   

Helluuh, just nu känns det typ som att jag håller på att dö, jag har svårt att andas, hjärtklappningav och väldigt ont...

Men det lär gå över snart, dock har det hållt på i några timmar nu...


Dagen har varit sådär, men jag har inte gråtit i skolan denna gången iallafall!

Jag och Linnéa fick dela på alla jannikas iphoneskal då hon har fått en iPhone 6! (Linnéa fick ta några först sedan fick jag resten)

Så nu har jag förökat min samling xD


Jag håker på att kolla på saker till min och Evelinas minijul, Moa och Medina kanske är med och jag filmar säkert lite c:


Och nu när jag nännde julen...

Jag vill göra lite videos med jultema, så vad vill ni se?

Av Saga - 23 november 2015 19:34

Helluuh, idag har min dag varit lite sådär... Jag har gråtit 4 gånger i skolan,
haft nationella prov och försökt
att vara positivt ändå.
Men ja, dagen kunde varit värre!

Jag tänkte försöka få lite bra bilder på mina nya linser men det var
kolsvart ute när jag kom hem.
Så det får bli någon annan dag!

Nu ska jag kolla på lite anime ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards