SAGiE

Alla inlägg den 8 november 2017

Av Saga - 8 november 2017 23:33

Helluuh, idag har jag bara mått väldigt dåligt, jag har inte riktigt visat det men jag har känt mig gråtfärdig typ hela dagen.
Dessutom har min huvudvärk varit sååå mycket värre än vanligt ;-;
Har mest velat lägga mig ner och dö meeen jag klarade typ skoldagen (bortsett från att gå till studiehallen för jag höll redan på att bryta ihop.
Sen har jag mest spelar gitarr, minns inte så mycket mer, mitt minne har blivit helt konstigt och jag blir mer och mer förvirrad.

Men nästa vecka är det ju dags att åka till Malmö och träffa Pim och Sofia igeeeen!
Ser verkligen fram emot det, saknar dem jättemycket!
Är så glad att jag ska dit igen, enda jobbiga är ju tåget, är inte direkt taggad på att ännu en gång sitta och må dåligt på ett tåg i flera timmar...
Men det är det värt!

Veckan efter det har vi ju vår lilla turné och det ska bli kul! Får hoppas jag är frisk då bara för jag lyckas alltid bli sjuk när jag ska sjunga och jag känner att jag håller på att bli lite sjuk nu...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards