SAGiE

Alla inlägg under maj 2014

Av Saga - 13 maj 2014 10:56

Förlåt för jag inte bloggat på 1,5 månad!!!!!
Det har hänt så sjukt mkt!
Jag tänkte börja med att säga att jag
har fyllt 14 ^^

Sen tänkte jag berätta om vårskrik :)

När vi (jag, Moa och Johannes) kom till monokrom
där det skulle vara så träffade vi Kenny silver som tog samma ingång som oss. (Detta var innan insläppet)
Han kände igen mig så när han gick förbi oss så gick han runt och sa hej till alla, men till mig sa han hej saga :)
Uppträdandena var helt fantastiska och jag har lagt upp videos med dem på min youtube kanal (sagiemakup) men jag har glömt att lägga upp kerbera videon så den kanske kommer idag.
Kenny var jättesnäll och jag fick en ganska lång pratstund och kanske 7 kramar ^^
Dem andra var också jättesnälla ^^
Den fick jag träffa hans flickvän Nathalie som jag och Alicia pratat med en hel del. Lika vacker i verkligheten som på bild ^^
Hon var jättesnäll ^^
Jag fick äntligen träffa Dem i kerbera och jag fotades med hela bandet ^^
Jag gav SEIKE en gris och kramade honom 3 gånger.
Det var jättemycket mer men jag orkar inte skriva allt för jag är sjuk, men det var helt underbart och jag ska se the nevedies igen i juli (i Oskarshamn)
Här är lett kollage med bilder från vårskrik :)
Kram på er, ska försöka uppdatera lite mer ;)

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards