SAGiE

Alla inlägg under maj 2021

Av Saga - 10 maj 2021 19:17

Helluuh, mamma frågade mig igår om jag skulle vilja följa med till kalmar då hon sa att hon skulle hämta något hon köpt på någon Facebookloppis, och när vi kom fram till adressen hon slagit in på GPS:en så tänkte jag på att Alicias mamma bodde på samma gata, och jag visste att Alicia hade varit där så jag tänkte skriva och kolla om hon fortfarande var kvar och så fort vi kom runt hörnet möttes jag av en jättekram från Alicia som egentligen var överraskningen vi var där för!
Jag blev så glad av att träffa henne igen, det är ju nästan ett år sedan vi sågs sist och lilla Agnes har ju både börjat prata, gå och fått tänder sedan sist jag såg henne!
Jag har saknat Alicia så mycket, vi träffas ju nästan aldrig eftersom hon bor så långt bort och det är så krångligt att ta sig dit med byten av tåg och bussar och allt sånt där.
Hennes mamma hade jag ju inte heller träffat sedan Agnes döptes så det var så kul att träffas igen!
Vi åt glass och pratade och Agnes tog hela tiden min mobil, och hade både tagit bilder och filmat med den cx
Vi fick iallafall träffas i ungefär 2,5 timme och jag är så glad för det!
Får hoppas vi kan ses snart igen!

Sårkontrollen idag gick bra och jag behöver bara vara försiktig nu och byta plåster när det behövs på egen hand då jag inte längre har behov av att kolla såret längre.
Får hoppas det läker färdigt fort!

Av Saga - 9 maj 2021 23:49

Helluuuh! Det har varit rätt så dåligt väder under veckan så jag har inte direkt velat gå ut på min dagliga promenad, men idag var det lite bättre så jag kunde gå som vanligt!
Jag går ungefär 8 km om dagen nu iallafall vilket känns skönt då jag mest suttit hemma innan, det hjälper mig att slappna av lite mer och distrahera mig från negativa tankar som alltid kommer och går.

Jag har fått hem några nya peruker och ska försöka göra en video där jag visar alla peruker, så försöker filma små klipp när jag kommer ihåg det! Jag har ju runt 31 stycken nu och det blir fler och fler, men jag tänkte att det var dags att försöka göra den videon eftersom jag planerat det i typ 4 år cx

Imorgon ska jag på sårkontroll igen med fingret men såret har läkt ihop lite nu så det fått en sårskorpa, så det är inte längre ett stort öppet sår!
Jag hoppas det inte tar för lång tid innan det läkt bara, sen får jag se hur det känns efter att det läkt färdigt, jag har ju känsel i det fortfarande men har upptäckt att jag har mindre känsel än tidigare, men det kan ju vara för att det inte läkt färdigt.
Såret ser fint ut iallafall!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards