SAGiE

Alla inlägg under juni 2021

Av Saga - 22 juni 2021 00:22

Helluuh, jag skrev ett inlägg jag glömde lägga upp för några veckor sedan och har inte riktigt orkat lägga upp något efter det, men jag lever iallafall!
Dock så känner jag mig rätt så död eftersom det är så fruktansvärt varmt, det har varit runt 33 grader senaste dagarna och min lägenhet är så varm så man knappt kan andas.
Jag har iallafall hämtat upp min golvfläkt och sen har jag en luftkylare, men tyvärr så är den rätt så värdelös.
Stackars Cosmo måste ju vara jättevarm också med all sin päls, hon spenderar största delen av tiden under soffan eller under köksbordet.

Jag skrev 2 låtar förra veckan men är lite orolig att jag råkat sno några melodier jag hört innan, jag lyckades komma fram till att den ena lät nästan identisk till någon annan låt så jag har försökt ändra den, och sen känns den andra också bekant så vi får ju se hur det går med dem cx
Jag hoppas iallafall jag kan hålla igång det lite, har haft lite problem med låtskrivandet senaste året.

Min lägenhet är rätt kaos eftersom jag varit för varm för ett orka ta hand om den nu, jag ska försöka plocka lite innan jag går och lägger mig och hoppas på att det kanske blir svalare snart så jag kan få iordning.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards