SAGiE

Alla inlägg den 16 november 2017

Av Saga - 16 november 2017 23:20

Helluuh, dagen började helt okej nu, efter att jag hela veckan mått dåligt och igår varit jätteyr så jag inte ens kunde stå upp så kände jag att jag idag mådde bättre.
Jag var fortfarande yr men inte lika mycket som igår.
För första gången på ett tag så kände jag mig glad såhär inför Malmö imorgon när jag får träffa Pim och Sofia igen!

Sen skulle jag gå och handla, och det kom 2 personer jag inte kände (kollade bara snabbt så hann inte uppfatta hur dem såg ut bortsett från att jag inte visste vilka dem var) men dem spottade ut sina tuggummin på mig och så hörde jag dem säga något i stil med "hon förtjänar det för hon är ful"
Så efter det har jag varit på dåligt humör resten av dagen.
Jag hoppas dem får feber, nackspärr och bryter några tår.

Men sen kom mamma och hundarna och jag blev liiite gladare av en tjurig Narnia som jag kunde tjura tillsammans med cx

Men imorgon åker jag iallafall till Malmö efter att vi har repat och det ska bli sååå kul! Enda jobbiga är ju tåget men förhoppningvis går det bra och jag får en bra plats, där det inte är så mycket folk och att jag lyckas kliva av på rätt ställe.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards