SAGiE

Alla inlägg under december 2020

Av Saga - 12 december 2020 22:29

Helluuh, jag försökte ladda upp ett inlägg för några veckor sedan men det krånglade och sen orkade jag inte, men aja!
Det är december nu, mindre än 2 veckor kvar till julafton, jag har inte pyntat färdigt än och jag har inte heller köpt färdigt julklappar.
Vissa kan ju ändå vänta då det inte kommer bli något friande förens efter jul, vi kommer ju hålla det inom familjen och inte åka iväg massor, men har inte hunnit köpa till mina bröder än och lite sånt där.
Men jag ska se om jag kan hitta något så snart som möjligt!

Jag tog upp julgranen i förrgår och hittills har det gått bra med Cosmo!
Den är ju inte pyntad än, men hittills har hon bara försökt äta på den (inte bra men hon har ju inte klättrat i den eller vält den än)
Så imorgon ska jag pynta den!
Jag hoppas på att få upp min årliga julpyntvideo och kanske en video där jag pyntar granen, vi får se hur det blir!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards