SAGiE

Alla inlägg under december 2018

Av Saga - 6 december 2018 17:15

Helluuh, denna veckan har jag haft 2 körlektioner vilket har gått okej, ingen har dött och jag är trött cx (ofrivilligt rim)
Igår tog jag ett bad och då kändes det faktiskt nästan som att jag skulle dö, jag hade jättevarmt vatten så jag höll på att svimma och det bara svartnade för ögonen på mig och jag fick ingen luft.
Men det gick bra i slutändan!

Just nu är jag påväg mot Norrköping! Eller ja, jag är på tåget till Linköping och byter därifrån till Norrköping!
Jag ska sova hos Jasmine och imorgon ska vi till Göteborg och se Eleine!
I allt kaos hade jag glömt det lite och kom på det typ igår och fick stresspacka, boka biljett och försöka få med allt.
Men förhoppningvis har jag fått med det viktigaste!
Det ska iallafall bli kul på konserten!

På tal om konserter, jag saknar verkligen Deadlocked state ;-;
Det har gått typ 2 veckor sedan jag såg dem, men jag saknar dem bara så mycket!
Deras låt Kevlar har iallafall snart spelats 150 000 gånger så gå gärna in och lyssna och hjälp dem nå det! ^^
Det är en av mina favoritlåtar och jag älskar den \^-^/

Av Saga - 2 december 2018 00:47

Helluuh! Idag är det första december och jag har börjat julpynta lite smått!
Så jag har satt upp adventsljusstakar, försökt att pynta med annat också även om mamma förbjöd tomtar före lucia cx
Men i mitt rum så kanske det blir någon tomte eller något för där bestämmer jaaaaag!
Kommer iallafall ta fram min älskade gris med tomteluva som jag fick förra året cx
Sen så har jag druckit julmust till maten och jag kanske tar lite glögg och en lussekatt senare innan jag ska sova sen!

Jag har försökt vlogga lite idag också så förhoppningvis blir det en hel video av det!
Men först ska jag redigera min ?höstfavoriter? video som är lite försenad nu, filmade för flera veckor sedan men har inte haft tiden till att redigera. Sen vet jag att den var lite stressig men förhoppningvis kan jag ladda upp den ändå!

Jag är supertaggad på julen iallafall!
Börjar lyssna lite på julmusik nu också! Det blir mysigt!
Julkalendern började ju idag också, hittils har jag inte riktigt något åsikt om den, men hoppas på att den kommer vara bra, det är så mysigt att kolla på den varje dag antingen på morgonen eller kvällen när den väl är bra, det känns bara som en stor del av julen!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards