SAGiE

Alla inlägg under augusti 2021

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx
Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren!
Jag har iallafall gjort en del under sommaren så här är ju en liten sammanfattning av det mesta cx

För några veckor sedan så var jag på luffarmuseet då det var något event, så jag fick träffa farmor, farfar och Pim igen!
Det var lite livemusik, mat och jag hade det jättetrevligt!

Sedan veckan efter så åkte jag till kalmar för att träffa Medina en stund, vi skulle egentligen köpt frappé men ingen av oss var så sugna på det så vi satt mest och pratade, filmade korkade videos och skrattade massor, vi träffas ju så sällan nu efter att hon flyttade förra året, och vi har ju inte träffats själva och mer än några minuter på nästan ett år, men vi träffades iallafall ungefär 2,5 timme!

Några dagar senare blev det en liten roadtrip med Mamma, Geir och Sophie när vi åkte runt på Öland!
Jag bodde ju ändå på öland i 3 år när jag gick på gymnasiet, men har aldrig sett så mycket där egentligen.
Men vi åkte för att gå och titta på Trollskogen (vilket var jättefint) och även lite annat man kunde se på vägen, som raukarna och lite sånt.
Jag har ju kunnat uppskatta naturen mer senaste året och jag hade det jättemysigt!

Sedan på måndagen efter det åkte jag upp till Norrköping med Tilda som skaffat lägenhet där, så vi kom fram och var jättetrötta, dagen efter åkte vi upp till Stockholm i några timmar och shoppade, sedan på onsdagen träffade vi Jasmine, klappade råttorna och gick till panduro för att kolla efter tyg och sånt så vi inte hittade det tyget vi behövde för att sy kigurumis, som var planen från början, sedan sydde vi en kjol på torsdagen!
Vi var även på Pinchos med Jasmine och åt vilket var jättemysigt och maten och allt har gott!
Efter så hade vi lite filmkväll och på fredagen åkte jag hem.

Min farmor och farfar har ju precis sålt sitt hus och skaffat lägenhet så jag har varit och hjälpt till med vad jag kunnat i tisdags och och idag!
Pim har ju varit där men åkte hem för ungefär 2 timmar sedan och jag har suttit i soffan med Cosmo sen jag kom hem!
Jag är iallafall glad att jag kunnat hjälpa till lite iallafall!

Jag har iallafall haft en rätt bra sommar vilket har varit braa!
Dock är jag inte alls redo för höst och vintermörkret, har redan ångest eftersom jag vet att jag kommer må dåligt, men får hoppas det går okej ändå.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards