SAGiE

Alla inlägg under augusti 2014

Av Saga - 31 augusti 2014 21:40

Folk har varit lite fundersamma om min lugg.

På min före och efter bild ser den annorlunda ut
än på den senaste jag la upp.

Här ser ni hur den ska se ut egentligen
(på bilden där jag är osminkad och har flätat hår)
Och hur jag ändrat om den dem senaste dagarna
(Hellugg)

Av Saga - 31 augusti 2014 15:06

Det var jättekul på kick offen!
Nu städar jag mitt rum igen...

Jag ska fixa så jag har en finare bakrund i mina videos!

Imorgon är det skola... Eller ja, jag mår inte så
bra (har inte ens orkat sminka mig) och blir det värre får jag kanske vara hemma :c

Nu ska jag fortsätta städa!

Av Saga - 30 augusti 2014 12:07

Jag har precis haft march med drillen och nu
ska jag snart på kick off.
Det är att alla drillarna ska sova över i en
idrottshall och hitta på roliga aktiviteter.
Vi kommer ha vanlig träning, dans och sen ska
vi äta pizza ikväll.

Det ska bli jättekul!

Ignorera mitt hår xD

Av Saga - 29 augusti 2014 07:28

Ibland frågar folk efter bilder på mig och mina vänner.
Här är 3 av dem.... ^^

Av Saga - 26 augusti 2014 17:31

Kom nyss hem från frisören.
Valde att mitt hår skulle bli lite
annorlunda från förut så jag valde
att ha lite lugg ^^

Vad tycker ni?

Av Saga - 24 augusti 2014 17:09

Jag tänkte att nu när skolan har börjat så är det lite
svårt att hinna blogga.
Så därför så ska jag ha en dag där jag gör minst
ett inlägg!
Det blir lördagar!
Jag ska ändå försöka att hinna varje dag.
Men det är nog mest i början det är jobbigt.

Av Saga - 19 augusti 2014 19:56

Idag började skolan igen. Det var jättekul att få träffa
mina vänner igen!

Ärligt talat så har jag redan glömt vilket mitt nya
skåp är xD Men det löser sig nog.


Jag tänkte filma en ritvideo sen!
Vi får se hur det går xD

Av Saga - 17 augusti 2014 20:45

Vill ni att jag börjar göra DIY videos?
Jag funderar på att börja med det ^^

Om ni vill, vilken av dessa sakerna ska jag börja med?

1. Läppskrubb
2. Ögonbrynspalett
3. Läppsstiftförvaring
4. Primer

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards