SAGiE

Direktlänk till inlägg 16 april 2021

Klumpighet och vaccin

Av Saga - 16 april 2021 23:39

Helluuh, senaste gången jag skrev skulle jag fylla år, och jag hade en bra födelsedag och firade med familjen! Mina cupcakes jag hade bakat blev goda och allt var bra!

För 2 veckor sedan lyckades jag trilla och skrapa upp typ halva kroppen så jag har haft lite ont, men såren har läkt rätt bra efter det och det är bara det på knät som lätt kan gå upp när jag precis duschat eller något sånt, annars har jag bara lite ont i foten efter det.

Dock så lyckades klumpiga lilla jag även skära igenom typ halva mitt finger med en brödkniv idag, jag skulle skära en stenhård fralla från igår och det gick istället igenom fingret.
1177 trodde det inte skulle vara någon fara då vi kunde stoppa blödningen tillslut och eftersom jag kan röra fingret.
Förhoppningvis läker det fort men just nu är smärtan hemsk periodvis och andra stunder är fingret helt bortdomnat, just nu är det lugnt men nyss var det nästan så jag skrek av smärta.
När det hände då bara sprutade det blod och det tog typ en halvtimme innan jag fick stopp på det, jag blev helt yr och det började svartna framför ögonen så jag ringde till mamma som kom hit och hjälpte mig och dessutom hjälpte mig med att torka bort blodet från lägenheten, som såg lite ut som en mordscen med blod över hela golvet, handfatet, väggen och allt.
Så ja, lita aldrig på en stenhård fralla och en brödkniv cx

Utöver allt det så fick jag första sprutan av vaccinet igår! Jag har bara varit lite öm i armen efter, annars har jag mått bra!
Sprutan kändes inte alls vilket var skönt då jag hatar nålar!

 
 
Ingen bild

Andreas

19 april 2021 07:40

Hatar också nålar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards