SAGiE

Alla inlägg under maj 2015

Av Saga - 31 maj 2015 13:41

Igår valde jag att ha min lolita klänning och jag filmade även
en "lolita transformation" som jag ska redigera när jag känner att jag orkar.
Detta är även vad jag kommer ha på mig på skolavslutningen!

Jag är ju inte speciellt aktiv på min youtubekanal så jag skulle gärna
vilja veta vad ni vill se för videos.
Jag ska kaaanske klippa mig denna veckan, och utväxten ska jag färga om en liten stund ^^

Just nu lyssnar jag på the neverdies och planerar massor.

Jag har prov på tisdag så jag måste plugga nu!

Av Saga - 29 maj 2015 18:21

Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker till sweden rock!
Det ska bli hur kul som helst!
Idag hämtade vi mitt pass och efter det skulle pappa köpa lampor till badrummet.
Då kom det en gammal gubbe som körde på vår bil så att det blev
stora repor och färgmärken efter den bilen.
Så jag blev bara på dåligt humör.

Jag ska köpa ny hårfärg i helgen/veckan så håret är nyfärgat till sweden rock!
Det är för tillfället väldigt mörkbrunt med en röd underton och jag har jättemycket utväxt.
Det blir skönt att bli av med den!

Av Saga - 27 maj 2015 19:15

Helluuh, är just nu och firar min kusin som fyller 13 idag.
Denna dagen har bara varit allmänt konstig.
Dessutom så har Jannika hittat min blogg
(HEJ JANNIKA DIN LILLA STALKER)

Jag är jättetrött fast jag har kaffe så jag klarar mig.

Jag har inget speciellt att skriva hehe

Här får ni en bild från när Sofie smygfotade
oss idag (detta är tydligen vad vi gör hela tiden xD)

Av Saga - 27 maj 2015 00:18

Denna dagen har varit lite sådär, MEN vi fick glass!
Jag fick massor med smygfotningar på jannokas crush till henne höhöhöh 
Lite senare fick jag migrän och så fort jag kom hem somnade jag, sem vaknade jag av att jag hade spytt, fick byta sängkläder osv och försöks somna om.
Har svårt att somna nu bara för det :c

Av Saga - 25 maj 2015 20:40

Nu kommer äntligen den extremt sena reviewn.

Utseende: 5/5

Dem har ett väldigt coolt utseende som verkligen ger intryck.
Färgen kombineras väldigt fint med min naturliga ögonfärg.
På bilden på hemsidan såg dem gråa ut, i linsetuiet såg dem gula ut och på ögonen skiftar dem mellan brun, gul och ljusgrön.
På långt avstånd ser dem även svarta ut.

Bekvämlighet: 3/5

Jag känner hela tiden lite smått att dem är på ögonen och dem rör sig ofta mot kanterna så färgen kommer lite över pupillen.
Däremot så torkar dem inte ut mina ögon så lätt.


Dem är otroligt fina och jag använder dem nästan varje dag.
Jag gillar dem lika mycket som mina geo super ultra black med andra ord extremt mycket.

Jag kan verkligen rekommendera de här linserna!


Av Saga - 25 maj 2015 07:21

Heii! Idag blir det massor med pluggande, Men jag ska se om jag lyckas
göra en review på mina diamond linser.
Den skulle kommit upp för läääääääänge sen men jag har ju haft
en av bilderna i kameran MEN den kommer förmodligen upp idag!

Det blev ingen lolita transformation video, jag får ta det nästa helg istället.

Nu ska jag äta frukost och snart sticka till skolan!

Av Saga - 24 maj 2015 22:05

Nu har jag fört över bilderna och videorna till mammas dator och jag och jannika har redigerat vår video från 13:20 till 21:10.
Resultatet blev bara konstigt, MEN det är vår första video, nästa blir (förmodligen) bättre!

Jag länkar det här: http://youtu.be/bK4lQtIVu4o

Jannika skaffade också en blogg idag!
Ni hittar den här: jannislife.bloggplatsen.se

Imorgon kanske vi filmar mer hehe...

Av Saga - 22 maj 2015 22:53

Idag var jag och janni vid
vår gamla skola för att fota och filma,
imorgon ska vi klippa ihop allt!

Jag har haft jättemånga prov på sista tiden så uppdateringen
har inte varit dem bästa de senaste dagarna.

Vill ni se någon speciell
video med mig och jannika? Kommentera! ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards