SAGiE

Alla inlägg den 18 november 2017

Av Saga - 18 november 2017 22:45

Helluuh, idag var vi och shoppade och valde att fokusera på shock och shango eftersom det inte är öppet imorgon!
Där köpte jag en kjol och ett par byxor som jag kommer visa snaaart när jag lyckats få lite bilder!

Vi fikade på Espresso house och jag tog en "Hot melted chocolate" (tror jag det hette) och en pepparkaksmuffins! ^^
Vi var även inne på science fiction bokhandeln men jag köpte inget FÖR ATT jag ska passa på imorgon!
Finns några saker jag veeeerkligen verkligen vill ha sååå får kanske med mig 1 manga eller 2, förmodligen någon Harry potter sak och kanske en mugg (ÄVEN OM JAG FÖRBJÖD MIG SJÄLV ATT KÖPA EN MEN DET ÄR SVÅRT NÄR DET FINNS SÅ MÅNGA FINA)
Vi får se imorgon iallafall, sen vid 5-tiden åker jag hem igen ;-;

Kommer sakna Malmö, Pim och Sofia men får iallafall träffa dem typ vid nyår!
Men när jag precis fyllt 18 (så i slutet av mars eller början av april typ) så tänker jag att jag vill åka hit för att få mina första piercingar och min första tatuering.
Ska tatuera in dödsrelikerna och skaffa angel bites!
Kände att jag vill göra det just här i Malmö och det ser jag verkligen fram emot \^-^/

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards