SAGiE

Alla inlägg under januari 2022

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort.
Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag gått upp väldigt mycket i vikt sedan jag började med antidepressiva mediciner för några år sedan, men jag försöker få kontroll över det så att jag ska kunna må bättre, och bestämde mig därför för att skippa sötsaker under januari, jag äter fortfarande saker som innehåller socker, men skippar godis, läsk, kakor och allt sånt där, och det har känts bra och jag har lyckats hålla det jättebra!
Blir det inte bättre efter så får jag försöka testa att utesluta socker helt, men vi får se hur det går först!

Sen har jag försökt komma igång lite med promenaderna igen, i våras var jag ju ute och gick 1,5 timme varje dag och jag mådde ju väldigt bra av det, så jag har försökt orka ta mig ut och gå vissa dagar iallafall, förhoppningsvis blir det snart en rutin igen om inte vädret förstör!

Idag fick jag iallafall en del gjort! Jag har tvättat 3 maskiner tvätt, gått en promenad, tagit ner 4 lådor och 1 kasse med julsaker i källaren och fått lite städat och läst färdigt boken jag läst just nu som jag fick i julklapp som var baserat på en av mina favoritserier!
Nu är jag dock rätt slut efter allt och ska bara försöka småstäda lite och plocka upp tvätten, förhoppningsvis kan jag sova bra inatt iallafall!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards