SAGiE

Alla inlägg under september 2016

Av Saga - 29 september 2016 20:19

Helluuh, idag hade jag studiedag och valde att hälsa på i min gamla skola!
Jag fick träffa mina vänner och gamla favoritlärare och det var så kul att träffa dem igen.
Jag hade jättekul under tiden jag vad hos dem och mina vänner gjorde mig så glad! ^-^

Delen att komma tillbaka till platsen där jag mått sämre än någonsin var lite jobbig med det
kändes bättre tack vare mina vänner!
Jag har saknat dem då mycket <3

Efter skolan var jag hos psykologen och det kändes skönt att träffa henne igen.
Det behövdes verkligen en tid idag!
Förhoppningvis kommer jag inte längre behöva ha idrott heller pga. att träning ger mig ångest!
Hon bad oss kontakta rektorn så jag hoppas det fungerar!

Av Saga - 27 september 2016 20:35

Helluuh, den här dagen har varit hemsk. Bröt ihop flera gånger innan jag ens var framme
i skolan och flera gånger när jag väl var där.
Vaknade med ångest och det blev bara värre när jag mindes att jag hade redovisning
i historia idag vilket jag verkligen inte klarar...
Jag slapp prata själv efter att ha pratat med läraren som förstod hur jag kände mig.

Nu kommer vi till nästa ångestmoment... Idrotten imorgon...
Varje vecka mår jag skit bara utav tanken på idrotten.
Jag ska prata med psykologen om det på torsdag men innan det är det en dag full med ångest.
För så är det varje onsdag...

Men till något positivt med dagen:
Jag beställde nya lösögonfransar, en skolväska och en kagomecosplay idag!
Tog tag i det efter evigheter!
Ser verkligen fram emot att få hem det!
Velat ha väskan jag beställt jättelänge och sen har jag velat cosplaya kagome i över 6 år då jag började läsa inuyasha för 8 år sedan!
Så äntligen har jag beställt till det!
Nu vet jag iallafall hur jag ska se ut på fairycon nästa år cx

Påtal om konvent! Vet inte om jag skrev det men jag kommer inte på ichicon då dem jag skulle gå med inte kunde och jag inte klarar att vara själv.
Men kan lägga pengarna på annat istället (*Host host* lolitaklänningar, cosplays och peruker *host host*)

Av Saga - 26 september 2016 16:48

Helluuh, dagen har varit full med ångest MEN det är en aning bättre nu.
Igårkväll mådde jag verkligen skit så är glad att det är lite bättre nu iallafall!

På torsdag ska jag till min psykolog och även hälsa på i min gamla skola!
Ser fram emot att träffa mina vänner igen \^-^/

Just nu vill jag verkligen filma en video men vet inte riktigt vad?
Får se om jag kan hitta på något!

Av Saga - 25 september 2016 14:16

Helluuh, försökte få ihop en Light Yagami cosplay och det gick helt okej!
Funderar på att gå så en av dagarna på ichicon!
Vad tycker ni?

Börjar bli taggad inför det!

Av Saga - 22 september 2016 19:30

Helluuh! Jag är helt slut efter denna dagen, vi hade skoljoggen och jag har fått blåsor över hela mina fötter :c
Meeen det var inte så illa som jag trodde!

Vi spelade en hel del Pokémon Go, David och jag kastade gräs på varandra? (Fråga inte ens) och så pratade vi om anime och Mysticmessenger cx

Jag är på 7:e dagen utav spelet och Yoosung är så sööt!
Ibland önskar jag att karaktärer från mangas/animes/spel fanns för dem är helt underbara xD

Av Saga - 21 september 2016 19:46

Helluuh, varit dålig på att skriva här senaste dagarna pga. mitt mående men jag ska försöka skärpa mig!
Jag filmade och redigerade en video förut som kommer upp ikväll eller imorgon!
Det är en ny spökupplevelser video så hoppas den kommer uppskattas ^^

Imorgon ska jag se om jag kanske kan filma något nytt (har dock inga idéer xD)
Men ja, en ny video är bättre än inget cx
Och min förra spökupplevelsevideo verkade folk gilla!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards