SAGiE

Alla inlägg under december 2015

Av Saga - 31 december 2015 19:43

Helluuh, kommer uppdatera mer senare men här är några av de första
bilderna från idag!

Av Saga - 30 december 2015 17:12

Helluuh, jag är fortfarande sjuk men ville göra en video så sminkade mig ändå!
Jag ska iallafall försöka sno Melvins dator en stund sen för att redigera då jag
vill att den kommer upp imorgon!

Jag läste ju ut min bok igår så jag har inte haft så mycket att göra idag
annars så jag har typ sett om Tokyo ghoul och försöka
hitta något annat att göra xD

Iallafall, imorgon är det nyårsafton och vi ska tydligen åka till min moster och fira där.
Jag lär inte göra så mycket där så ska inte filma eller något.
Det kommer även en liten sammanfattning av mitt år imorgon! ^^

Av Saga - 29 december 2015 17:49

Helluuuh, inget förbättring med mitt mående då jag fortfarande är jättesjuk!
Jag har bara legat och läst, kollat på youtubevideos och lyssnat på The neverdies
hela dagen.
Imorgon hoppas jag att jag mår bättre även om jag
ganska säker på att jag inte gör det..

~

Av Saga - 28 december 2015 20:03

Helluuh, jag mår så himla dåligt just nu och är jätteförkyld, dessutom mår jag alltid
jättedåligt psykiskt när jag är sjuk och börjar
hata mig själv ännu mer.
Men men, så fort jag blir frisk ska jag ta tag i mitt liv och försöka hitta motivationen.

Sen ska jag försöka göra lite roliga videos också, skriv gärna ner
tips på vad ni vill se!

Av Saga - 27 december 2015 17:53

Helluuh, jag har knappt haft någon energi idag för jag är extremt förkyld
men jag har haft drillträning och den har jag suttit och
läst resten av dagen.

För jag fick en bok som jag verkligen älskar i julklapp och den är så
sjukt spännande!
Jag lägger 99% av min tid på att läsa den för den är såååå bra!
Boken heter Mellody Looh födelsemärket.
Det ska även finnas en uppföljare så jag kommer läsa nästa så fort jag läst klart denna!
Dessutom är boken signerad av författaren! ^^

Jag kanske skriver ett inlägg om just denna boken någon annan dag, men
nu ska jag läsa vidare!

Av Saga - 26 december 2015 20:36

Helluuh, idag har jag verkligen hat jättekul! Först kom Evelina hit och sen
gick vi för att möta Moa och Chrille och medan vi
väntade köpte vi glass xD
Efter det har vi bara haft det väldigt kul ihop!

Jag älskar verkligen mina vänner, de får mig att må så bra!
Dessutom tror jag mitt mående börjat vända!
Det kan ju varit för det varit jul men jag har känt mig ganska glad de senaste
dagarna så jag hoppas att det är medicinen som börjat hjälpa!

Dock har jag börjat bli förkyld nu men jag hoppas det går över snart!

Av Saga - 26 december 2015 19:54

Här är veckans video där ni får se lite hur min julafton var!

Det uppstod massor med problem när jag skulle redigera så hade svårt att klippa alör (videon var grön så jag fick lyssna och chansa)

i slutändan så kunde jag se videon (när jag sparade den) iallafall!


Av Saga - 25 december 2015 22:16

Helluuh, idag var jag hos farmor och farfar och firade jul igen!
Vi hade det jättemysigt och jag är jättenöjd med dagen!
Förmodligen filmar jag en video där jag visar mina julklappar imorgon eller 3:e januari!
(2:a januari firar vi jul med min faster och
farmor och farfar)

Iallafall, jag har haft jättekul idag och har just nu städpaus
(Mitt rum måste vara städat idag för imorgon kommer Evelina och efter det ska
vi träffa Moa och hennes pojkvän)

Hoppas ni har haft en bra dag iallafall ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards