SAGiE

Direktlänk till inlägg 10 maj 2021

Träffade Alicia!

Av Saga - 10 maj 2021 19:17

Helluuh, mamma frågade mig igår om jag skulle vilja följa med till kalmar då hon sa att hon skulle hämta något hon köpt på någon Facebookloppis, och när vi kom fram till adressen hon slagit in på GPS:en så tänkte jag på att Alicias mamma bodde på samma gata, och jag visste att Alicia hade varit där så jag tänkte skriva och kolla om hon fortfarande var kvar och så fort vi kom runt hörnet möttes jag av en jättekram från Alicia som egentligen var överraskningen vi var där för!
Jag blev så glad av att träffa henne igen, det är ju nästan ett år sedan vi sågs sist och lilla Agnes har ju både börjat prata, gå och fått tänder sedan sist jag såg henne!
Jag har saknat Alicia så mycket, vi träffas ju nästan aldrig eftersom hon bor så långt bort och det är så krångligt att ta sig dit med byten av tåg och bussar och allt sånt där.
Hennes mamma hade jag ju inte heller träffat sedan Agnes döptes så det var så kul att träffas igen!
Vi åt glass och pratade och Agnes tog hela tiden min mobil, och hade både tagit bilder och filmat med den cx
Vi fick iallafall träffas i ungefär 2,5 timme och jag är så glad för det!
Får hoppas vi kan ses snart igen!

Sårkontrollen idag gick bra och jag behöver bara vara försiktig nu och byta plåster när det behövs på egen hand då jag inte längre har behov av att kolla såret längre.
Får hoppas det läker färdigt fort!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards