SAGiE

Alla inlägg under juni 2016

Av Saga - 30 juni 2016 19:38

Helluuh, detta har mest varit en vilodag efter dagarna med Vicc men annars har jag och Evelina varit i vår gamla skola och lämnat min skol-iPad och ätit på McDonalds cx
Vi trodde min nya mobil hade kommit idag men det var bara en högtalare så nu
är det bara med min kamera jag kan ta bilder med bra kvalité.

Men jag fick köpa min kusins IPad (Det är en IPad 2 men jag behöver nog bara det
för att sköta T.ex min blogg osv där!

Det har kommit fram 3-4 stycken personer som sagt att Evelina och jag är fina idag
så det är lite kul! ^^
Medan mamma tycker det är jobbigt att gå bredvid mig när så mycket folk
tittar, MEN hon är van numera!

Av Saga - 29 juni 2016 22:26

Helluuh, i måndags kom Vicc hit och vi har haft jättekul! Vi har kollat på
anime, massor med skräckfilmer, badat och haft kittelkrig cx
Jag har dock inte mått jättebra (misstänker att jag börjar bli sjuk)
men jag hade det jättebra ändå!

Men nu är jag så otroligt trött efter allt och jag har knappt sovit något så Evelina och jag lär sova halva dagen imorgon cx

Idag pratade vi dessutom om att vi kaaanske ska på närcon vilket jag verkligen
hoppas för jag vill så gärna dit!
Blir det av ska vi träffa Vicc där igen ^^

Av Saga - 26 juni 2016 20:40

Helluuh, kollade igenom mina bilder på ipaden idag och hittade denna med Linnéa, det
känns skumt att vi inte längre kommer gå i samma skola längre.
Kommer sakna henne! <3

Imorgon kommer Vicc och hälsar på så jag och Evelina har massor
med onda planer cx
Det ska iallafall bli jättekul och vi ska försöka att
inte bara tortera honom x)
Jag ska försöka övertala honom till att få sminka honom för han har lovat att jag ska
få göra det någon gång och jag tycker det blir ett perfekt tillfälle cx

Av Saga - 25 juni 2016 12:01

Helluuh, idag känner jag mig mest trött, ful och värdelös... Min ork bara försvann men
jag ska försöka piggna till lite, jag kände likadant igår och
blev inte på bättre humör...

Men jag ska försöka göra så mycket som möjligt idag iallafall!
Förhoppningsvis mår jag bättre senare ~

Av Saga - 24 juni 2016 14:39

Helluuh, idag är det midsommarafton och det är sååå varmt! Min familj är på
Öland och jag är hur trött som helst.
Jag ska försöka vara positiv idag och se om jag orkar hitta på något!
Ikväll tänkte jag kanske ta ett kvällsdopp iallafall!

Jag är inte så förtjust i midsommar, jag känner inte att det är så speciellt för mig!
Men ja, medan andra har blomsterkransar, är färgglada och firar så är jag lika
svartklädd som vanligt och kollar på film.

Men ja, jag ska träffa Alicia imorgon och det ska bli jättekul! ^^

Av Saga - 23 juni 2016 18:57

Helluuh, Evelina och jag var ute och fotade förut och här är några utav bilderna!
Jag är någorlunda nöjd med dem!
Vi filmade ingen video men jag har lagt upp en ny video på min kanal idag
ändå så hoppas ni gillar den!

Imorgon är det midsommar och jag har ingen ork för det, men jaja, det
kanske blir kul!

Av Saga - 22 juni 2016 21:48

Helluuh, idag skulle jag egentligen gjort jättemycket men jag hade ingen energi alls...
Jag ska iallafall städa lite nu och se om jag kan redigera
en video efteråt!
Imorgon kommer Evelina och jag ska se om hon har lust att filma en video
tillsammans med mig! ^^
Vi har pratar om att gå ut och fota också så det kanske vi gör!

Jag träffade Jannika lite snabbt förut för jag skulle ge henne en signerad bild på
crestillion som jag fixade på keiosfestivalen!
Hon blev jätteglad och vi pratade om att jag skulle komma och hälsa på når hon fyller år!
Sista tiden har vi inte pratat lika mycket som förut så det
var kul att träffa henne igen!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards