SAGiE

Alla inlägg under mars 2014

Av Saga - 25 mars 2014 20:00

Heej! Saknat mig? Nehe... Förstod det ;) på fredag (om 3 dagar) fyller jag 14 år ^^
Alicia ska sova över torsdag till fredag för att fira mig :3
Jag fick to the end i sånglektions läxa ^^

I lördags var jag på knalledrillen i Borås och tävlade med teamet, vi kvalade till SM!
5 tapp och innan tapp hade vi 17,5 poäng så det var precis så vi gick vidare. (Med slutpoängen 15)

Av Saga - 20 mars 2014 13:42

Igår släppte yohio sitt nya album together we stand Alone och jag är helt kär i det! Rekommenderas!!!!!! :3

Av Saga - 18 mars 2014 22:23

Har blivit sjuk igen... Men jag är liiite piggare än i morse nu. Jag har städat ganska mycket idag och även sovit bort halva dagen.
Jag ska kanske byta plats på möblerna i mitt rum, så ska försöka hinna filma en room your innan det.
Annars får ni se mitt rum när det är klart ;)
Jag ska även filma en uppdaterad smink kollektion, eftersom jag har har fått/köpt och ändrat om ganska mycket!
Jag lägger inte upp novellen här. Jag kommer skriva den på wattpad istället!
Men det kanske blir en novell här senare ändå...

Jag ska försöka att blogga imorgon! Men nu ska jag sova! Godnatt!

Av Saga - 17 mars 2014 06:30

17 APRIL KOMMER JAG FÅ SE MINA IDOLER I KALMAR!!!!!! JAG SITTER HÄR OCH GRÅTER GLÄDJETÅRAR OCH LÄNGTAR. KERBERA OCH THE NEVERDIES ÄR BÄST!!!!!!!!!! JAG KAN KNAPPT FATTA ATT DET ÄR SANT!!!!!! JAG ÄR SÅ LYCKLIG JUST NU!!!!!!! <3<3<3<3 11 dagar kvar tills jag fyller år! Ska bli kul ^^
Men inget kan slå att få träffa mina idoler!

Jag är så sjukt lycklig just nu <3

Av Saga - 16 mars 2014 09:04

Jag fyller 14 år om 12 dagar ^^
Igår fyllde pappa år.

Jag ska snart åka på drillträning och sen ska jag jag försöka städa lite (hehe)...

Jag ska försöka filma lite senare också...
Det kanske kommer ett inlägg senare

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards