SAGiE

Alla inlägg under september 2014

Av Saga - 30 september 2014 11:05

Hittade en jättesöt lolitaklänning som jag verkligen vill ha!
Den kostar 800:-... Är det värt priset?

Den passar även till jul så om jag beställer den ska det
vara nu i höst innan julen kommer!
Om jag gör det så kommer jag använda den
jätteofta!


Men först ska jag köpa mitt sminkbord!
Jag ska få dubbel månadspeng denna månaden (så jag får mer idag)
Så därför ska jag kaaaanske beställa det idag!

Av Saga - 29 september 2014 12:43

Hej! På onsdag ska jag till stan för att köpa
Halloweensmink, sminkbortag (mitt tog slut igår)
och anisktsvatten.
Sen så fick jag 2 saker av min farmor idag för att
hon har varit i Ullared så det ska ni få se då.
Det blir en liten haul på onsdag och ska försöka redigera
en Saienti inspirerad sminkning som jag gjorde i förrgår.

Har ni tips på halloweensminkningar?

Har planerat en hel del och ska göra
den första idag om jag hinner :3

Av Saga - 28 september 2014 09:12

Av Saga - 26 september 2014 06:26

Vecka 42 ska jag praoa och jag ska vara på ett
gymnasium vid både stylistlinjen och hudvårdslinjen.

Av Saga - 24 september 2014 13:56

Hej, filmade en sminkning nyligen som jag ska redigera
idag och försöka få upp idag eller imorgon.

Av Saga - 18 september 2014 20:59

Här är photoshooten från igår!

Imorgon ska jag och Alicia till karlskrona och
vara där över helgen :3
Jag ska ha fluffklänningen då igen xD
Så jag ska se ut som en docka hehe ^^

Mamma och jag kollar på dockaktiga kläder
som t.ex lolita klänningar som vi kanske ska
beställa till mig ^^

Av Saga - 17 september 2014 15:34

Idag försökte jag likna en docka
så det kommer en photoshoot på det sen.
Jag hade prov idag men det gick nog bra.
Jag ska försöka att hitta min stil och dockaktiga stilar
är jag typ besatt av c:

Av Saga - 6 september 2014 17:25

Är med Alicia hos hennes pappa <3
Fick testa en av hennes klänningar (men hade på mig byxor)
Vi ska kanske kolla på film.
Har ni filmförslag? c:

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards