SAGiE

Alla inlägg under maj 2016

Av Saga - 29 maj 2016 09:29

Helluuh, förlåååååt för jag inte skrivit på typ 3 dagar, jag har inte mått så bra så har inte
haft orken till att blogga!
Idag kommer iallafall Alicia hit och det ska bli så kul att träffa henne igen!
Sen följer hon med till skolan imorgon eftersom hennes tåg inte förrens vi har lunch x)

Vi ska gå ut och fota massor idag så jag kommer ha en del bilder
att lägga upp sen ^^

Av Saga - 25 maj 2016 17:40

Helluuh, idag var jag i Kalmar hos min lärare och passade på att testa "oreoglassen"
vilket är en oreokaka fast vaniljglass istället för krämen
som är i annars.

Den var väldigt god om man säger så, men inte värt sitt pris!
Smaken var precis som en vanlig sandwich, och en sandwich kostar oftast mellan 10-15 kr medan denna kostade 22 kr.

Så jag köper hellre en sandwich istället för denna i fortsättningen!
Men jag är glad att jag testade den nu så jag fick det gjort iallafall!

Betyg: 3/5

Av Saga - 24 maj 2016 18:53

Helluuh, kände mig nöjd med mitt smink så tog lite bilder idag! Sminkningen är
inspirerad av "It's black friday" för hon är sååå fin!

För övrigt så har jag varit hemma från skolan idag för det var så varmt att jag spydde...
Jag mår verkligen inte bra utav värmen!
Förhoppningsvis kommer jag bada en hel del i sommar då jag inte typ
dör av värmen!

Klänning: H&M
Hårband med spikar: Meltychocolatemoon
Minns inte vart jag köpte skorna men mina leggings köpte jag på marknaden
utanför Sweden rock förra året och minns inte vad säljarens sida hette ;-;

Av Saga - 23 maj 2016 15:01

Helluuh, jag beställde ju min skolavslutningsklänning för ca. 2 veckor sedan och
hoppas verkligen att den kommer i tid!
Jag kom just på att jag inte lagt upp några bilder på den så här
är några från bodylines sida!

Jag ser fram emot att få hem den för den är såå fiin ^^
Och till det ska jag ha en av mina lila peruker c:

Btw, jag fick en fråga om att göra en "get ready with me" till skolavslutningen och även en Stockholm vlogg då jag åker till Stockholm samma dag inför keiosfestivalen osv som är dagen efter!
Så jag tänkte fråga om fler vill se det?

Av Saga - 22 maj 2016 22:03

Helluuh, jag har varit hur seg som helst hela dagen eftersom det varit så varmt men
jag filmade en video (och ska se om jag kan redigera den i veckan och
hoppas på att den
inte blir alldeles för dålig)

Jag började även på en fanart av the neverdies, misslyckades och gav upp xD
Så jag får göra ett nytt försök när jag inte är irriterad
på solen x)

Kan ni skriva lite videoidéer?
Och vad vill ni läsa mer här?

Av Saga - 21 maj 2016 21:43

Helluuh, jag har ju egentligen extrem socialfobi och klarar typ inte av att skriva
med folk men jag har lyckats lära känna massor med nya människor genom
emocore, Facebook och instagram.
Började även prata med en vän jag hade tappade kontakten med som
jag aldrig träffat även om det är lite svårt att skriva eftersom vi är i 2 helt olika tidszoner.

Men jag känner mig stolt som lyckats skriva med nya människor utan stt ha fått panik!
I vanliga fall skriver jag kanske 5 meningar innan
konversationen är slut xD

Av Saga - 19 maj 2016 22:39

Helluuh, jag har varit jätteseg idag men har gjort skolarbeten och försökt ta tag i mitt rum...
Det har varit så varmt i mitt rum så jag knappt kunnat
andas idag, dessutom luktar det typ bränt?

Jag har knappt lämnat mitt rum idag så min pappa trodde inte jag
var hemma förut xD
Men det är förståligt eftersom jag är ganska tyst nästan hela tiden!

Egentligen ville jag fixa iordning mig och gå ut och fota massor men jag har inte haft
den orken så jag får ta det någon annan dag...

Imorgon ska jag till Evelina så ska hon, jag och Medina sova över! ^^
Det är mest därför jag ska till skolan imorgon xD

Av Saga - 18 maj 2016 19:12

Helluuh, sista tiden när jag är sugen på att kolla på anime så har det alltid slutat
med att jag ser om en av mina favoriter (t.ex. Nana, elfen lied,
Death more och inuyasha)
Jag är sugen på att se någon ny men vet inte vilken, har ni något tips? ;-;

Förresten, idag är det exakt en månad kvar till keiosfestivalen, ska
någon av er dit?

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards