SAGiE

Alla inlägg under augusti 2016

Av Saga - 31 augusti 2016 10:31

Helluuh, jag är fortfarande sjuk och det är därför jag inte skrivit på 2 dagar.
Jag har mest legat i min säng och sovit, druckit te och läst manga.
Det är lite så mitt liv ser ut när jag är sjuk xD

Min klass fick sina skoldatorer idag men jag får vänta till på fredag.
Jag hade ändå inte kunnat få den idag för det är någon lapp man ska lämna in som inte är här (mamma har skickat den på posten och den borde komma idag)

Jag ska lyssna på kerbera och försöka få något gjort idag.
Förhoppningvis tar jag mig till skolan imorgon!

Av Saga - 29 augusti 2016 22:45

Helluuh, misstänker att jag fått influensa eller något, har inte känt mig såhär sjuk på länge och
lär inte kunna gå i skolan imorgon.
Jag lär dessutom inte få min skoldator innan fredag medan de andra får den på onsdag.
Men jag hoppas jag inte kommer efter för mycket!

Jag har druckit en del te och ätit panodil och halstabletter för att må lite bättre.
Men är fortfarande inte helt frisk.

Igår upptäckte jag hur mycket spindlar det är här i lillstugan!
Det var 3 jättestora och kanske 7 lite mindre jag kunde se.
Har inget emot dem så länge dem inte kryper på mig cx

Btw. Kolla vad söta strumpbyxor jag hittade på shock!
Ser fram emot att använda dem ^^

Av Saga - 28 augusti 2016 20:58

Helluuh, har nyss kommit hem från Göteborg och det har varit ganska bra!
Bortsett från några panikattacker, bråk och att jag är sjuk.
För jag har lyckats bli sjuk IGEN

Jag vet inte om jag kommer kunna gå till skolan imorgon men jag ska försöka!
Men jag har sovmorgon så jag har lite tid på mig att känna efter.
Annars blir det en dag med te och sovande!

Jag köpte lite saker idag också så kommer lägga ut lite bilder imorgon tror jag men jag är iallafall nöjd!

Det ska bli skönt att sova sen, är jättetrött efter denna helgen och har extremt ont i fötterna.

Av Saga - 26 augusti 2016 20:40

Vi har precis haft begravning för Zlatan. Jag passade på att lägga en ros på Kakan och Pjotrs grav också och det känns så skumt att Zlatan inte längre finns.

Hon var verkligen speciell och jag kommer verkligen sakna henne.
Vila i frid Zlatan <3

Av Saga - 26 augusti 2016 10:14

Helluuh, många verkar gilla när jag lägger upp outfitbilder så här är från igår!
Kände mig någorlunda fin för en gång skull cx

Det gick från det till lolita idag så kanske fotar lite efter skolan.
Jag är ovanligt färgglad med rosa kläder, rosa peruk osv cx

Klänning: H&M
Mössa: H&M
Strumpbyxor: Tradera
Peruk: Närcon

Av Saga - 25 augusti 2016 16:43

Helluuh, hemma efter en toppendag i skolan! Vi har byggt och flugit drakar och det var jättekul ^^
Vår flög upp i ett träd och kom aldrig ner igen så nu solar den i ett träd på kyrkogården...

Har fått en hel del skratt idag och känner mig jättenöjd med dagen!
Så idag ska jag packa till imorgon då jag åker hem till min familj (har ju flyttat till mormor) och
sen åker vi till Liseberg på lördag ^^

Ha en fortsatt trevlig dag! ^^

Av Saga - 24 augusti 2016 17:25

Helluuh, är så trött men ska snart till min moster som fyller år.
Jag mår mycket bättre nu än imorse och har suttit med gitarren ett tag nu.
Det är bland det bästa jag vet!

Men jag känner att jag trivs i skolan hittills och hoppas på att det ska fortsätta så!

Jag fick en stund att prata lite med Jannika förut också!
Bara synd att vi inte längre går i samma klass och träffas mer.
Sen träffade jag Alicia när jag skulle hem så hann mest säga hej innan jag skulle åka!

Vi skulle ha matteprov idag och jag hade inte med mina glasögon så hade extremt svårt att koncentrera mig så det gick lite sådär.
Men det kunde gått värre så aja...

På lördag ska jag till Liseberg så det ska bli kul!
Förhoppningvis åker jag mer än när Evelina och jag var där.

Av Saga - 24 augusti 2016 08:55

Vaknade med ångest idag, min taxi var sen så jag blev sen till min lektion.
När jag var i skolan blev ångesten värre och jag visste inte vart jag skulle.
Men jag fick tag på jannika som hjälpte mig och jag fick gå till skolsköterskan och nu sitter jag i ett vilorum och försöker lugna mig.
Förhoppningvis mår jag bättre till nästa lektion!

Höll på att bryta ihop förut så är så glad att jag hittade Jannika!
Jag fär kämpa mig igenom dagen men musik brukar lugna mig så jag hoppas det fungerar nu.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards