SAGiE

Alla inlägg under juni 2018

Av Saga - 11 juni 2018 21:52

Helluuh, jag sov jättedåligt inatt men lyckades ta mig till skolan trots tröttheten!
Under hela dagen så var jag ganska trött och förvirrad, men jag överlevde ändå cx
Och så fick jag träffa Ebba, David, Tilda och Hanna och sedan så kom även Medina en stund! ^^
Eftersom Medina fyller år i helgen ska vi dessutom fira henne då!
Så jag ska försöka att fixa något för henne!

Sista avsnittet av "Cardcaptor sakura clear card" kom ut igår och det måste ju göras en till säsong då det inte var ett riktigt slut!
Så nu är söndagarna lite mer tomma (faaasst har ju fortfarande hugtto precure på söndagskvällarna som jag verkligen har börjat älska)
Så nu är det seven deadly sins som blir nästa anime som säsongen tar slut av.
Jag började läsa mangan och väntar nu på nya kapitel, det är verkligen en sååå bra serie!
Och jag vill cosplaya flera karaktärer därifrån!

Imorgon ska jag till psykologen så är därför hemma från skolan.
Jag ska ta mig dit själv så jag får gå en timme innan jag ska vara där så jag är säker på att jag är i tid!
Jag har ju äntligen börjat hitta lite smått till stan nu :')

Av Saga - 8 juni 2018 20:53

Helluuh, idag hade jag möte i skolan så jag åkte in till skolan även om jag inte var där på min lektion (för jag mådde jättedåligt först) men mötet gick bra och kändes väldigt bra.
Jag har tänkt lite och tror att det finns en chans att jag klarar att gå i 3:an!
Får bara hoppas att jag mår bättre efter sommaren, för det har verkligen varit jättejobbigt nu.
Sen så försöker jag tänka redan nu på vad jag kan göra för Gymnasiearbete då!
Det kan vara bra att planera redan nu, så det är lättare att komma igång!
Har några idéer, vi får se hur det slutar!

Efter mötet så umgicks jag med Medina och vi gick och kollade efter ett par skor till henne och jag köpte 2 läppstift och nytt lösögonfranslim (vilket var det jag skulle leta efter)
Det var kul att träffa henne igen och gå runt i butikerna med henne.

När jag kom hem så satt vi alla bara ute (jag i skuggan såklart) och fikade och pratade.
Hundarna var jätteglada och sprang runt, Narnia fick dock inte vara lös då hon rymmer hela tiden!
Sen så åkte mormors gräsklippare runt och hundarna blev jätterädda och skällde mot den, det lär ta ett tag för dem att vänja sig vid den cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards