SAGiE

Alla inlägg under januari 2015

Av Saga - 27 januari 2015 18:55


Om ni inte kan se videon:https://www.youtube.com/watch?v=T6iSPKYgWh0

Av Saga - 27 januari 2015 18:05

Här är en bild som jag glömt lägga upp från när jag
testade en "visual kei" sminkning ^^

Ska kanske filma det någon dag ^^

Min nya sminkning är uppe och länkar den straxt!

Av Saga - 26 januari 2015 07:04

Får nog gå hem, mår inte bra alls.
Sminkade mig för att jag inte skulle se allt för sjuk ut
men det syns ändå.
Så ja...

Av Saga - 25 januari 2015 22:59

Lyckades bli ännu sjukare under dagen. MEN jag ska
till skolan ändå imorgon även om jag förmodligen får gå hem :/

Anledningen till att jag ska till skolan är att Evelina ska till
Thailand i 2 månader och imorgon är hennes sista dag
innan hon åker.

Jag skrev med Moa igår och hon berättade att hon
inte längre vill bo hos sin mamma så hon kanske flyttar
tillbaka och börjar i min skola igen.
Hoppas verkligen det, saknar henne jättemycket!

Imorgon ska jag se om jag orkar skriva en Review om mina Kilala Popcorn linser.
Behöver nya bilder så jag ska se om jag kan
ha dem imorgon, åtminstone i några minuter.

Såhär såg jag ut idag! Hade min hatsune miku peruk jag fick i julklapp.
Gillar den jättemycket ^^

Av Saga - 25 januari 2015 09:38

Jag lyckades bli jätteförkyld under natten.
Kan knappt andas och har ont i bihålorna, halsen och
öronen.

Ska städa mitt rum och vara med jannika om jag piggnar till.

Av Saga - 24 januari 2015 13:19

Tog en bild med finaste Zathilia (Evelina)
Vi har haft övernattning och Evelina sminkade sig idag ^^
Båda vi har linser från cirkellinser.net ^^

Mina: Geo super ultra black

Zathilia: Eyemeny pudding blue på ena ögat och
Eyemeny pudding Brown på andra :3

Lösögonfransarna är också från samma sida!

Mina: nr 223

Zathilia: nr 228

Vi rekommenderar cirkellinser.net starkt!

Av Saga - 23 januari 2015 23:04

Här är de flesta av mina bilder på mina geolinser :)

Älskar dem jättemycket!!!

Av Saga - 22 januari 2015 22:38

Fick nyligen massor med frågor om mina linser som jag
tänkte svara på :3

1. Gör det ont att ha på sig dem?

- Nej, man känner dem inte överhuvudtaget.

2. Ser man dåligt med de?

- Nej! Allt ser ut som vanligt ^^

3. Vad kostar dem?

- Det är olika, dem kostar oftast ca 200-300 kr

4. Hur många linser har du?

- Jag har 2 par! ^^

5. Kan man lägga dem i vanligt vatten?

- Absolut INTE!!!!
Vatten kan innehålla ämnen som kan skada synen så
man ska aldrig ha dem/tvätta dem i/med vatten.

6. Vilka linser gillar du mest?

- Mina geo super ultra black c:

7. Var beställer du linser?

- cirkellinser.net

8. Är det svårt att sätta i dem?

- Det kan vara lite knepigt i början men man lär sig fort.
Första gången tog det 2 timmar för mig, nästa 10
minuter och nu går dem in direkt ^^

Fråga gärna mer ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards