SAGiE

Alla inlägg under mars 2021

Av Saga - 27 mars 2021 23:23

Helluuh, imorgon fyller jag ju 21 så jag försökte baka cupcakes nu på kvällen, klockan blev lite för mycket innan jag tog tag i det dock så jag hinner inte med frostingen och dekorationen nu eftersom jag behöver sova, men dem är nästan klara iallafall!
Det var dock svårt att baka med Cosmo, precis som vid halloween försökte hon hela tiden ta allt när jag försökte baka cx

Jag får ju bara fira med familjen nu eftersom jag inte kan ta hit de vännerna jag brukar träffa pga Corona, men det ska bli kul ändå!
Sen får vi se om jag ska äta tacos eller pizza, inget av det är helt säkert än cx
Jag ska försöka vlogga under dagen imorgon, vi får se om det blir av!

Iallafaaall, jag ska plocka iordning lite nu innan jag somnar bara men jag säger godnatt nu här!

Av Saga - 21 mars 2021 13:00

Helluuh, jag trodde det var typ 2 veckor sedan jag uppdaterade här sist men det var tydligen gått en månad, jag ska försöka bli mer aktiv men jag har varit så trött och haft mycket i huvudet. Jag har börjat skriva flera inlägg men aldrig skrivit färdigt och lagt upp det men vi får se hur det går nu.

Förra veckan trodde jag typ att jag smått att jag höll på att dö för jag fick sådan fruktansvärd kramp i bröstet som strålade ut i min vänstra arm, och jag blev lite orolig att jag hade fått en hjärtinfakt då smärtan påminde om hur mormor beskrev sin hjärtinfakt, jag fortsatte ha ont och 2 dagar senare så tog jag tag i att ringa om det, så under fredagen fick jag först prata med 1177 som kopplade mig till ambulanspersonal som bad mig ta mig till vårdcentralen och se om någon kunde kolla så allt var okej, när jag väl var där kollade dem hjärtat och inget såg fel ut men ingen läkare fanns på plats så jag fick åka vidare till sjukhuset där dem kollade igen och tog blodprov, och efter 4 timmars väntan ensam i väntrummet på en obekväm stol så fick jag träffa en läkare som sa att jag förmodligen bara hade en inflammerad muskel.
Efter det har jag haft lite huggande smärtor till och från men jag känner mig ungefär som vanligt igen!

Om en vecka fyller jag 21 så jag ska försöka ta och baka något i veckan, jag får se hur jag spenderar min födelsedag eftersom jag inte kan samla ihop mina vänner som förra året, möjligtvis någon vän utöver min familj.
Vi får se hur det bliiiir!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards