SAGiE

Alla inlägg under februari 2015

Av Saga - 28 februari 2015 16:38

Som ni ser har jag ny design på bloggen!
Vad tycker ni?
Jag är jättenöjd!

Fick lite färg på det hela + lite vårig känsla.

Ska snart till farmor och farfar, dem har fyllt år så vi ska fira dem!

Idag är det exakt en månad tills jag fyller 15.
Och musikalen är på min födelsedag!

Tiden har gått så fort!

Kanske kommer få i present att mamma betalar halva priset
på en kamera jag vill ha.

Kläderna på headern:
Tröja: Bikbok
Kjol: H&M
Strumpbyxor: tror dem var från Bikbok/H&M/Cubus

Linser: Barbieeye Diamond gray (köpta på Cirkellinser.net)

Av Saga - 27 februari 2015 18:09

Igår fick jag linserna så testade dem idag!
Älskar dem!
Insåg idag att dem inte finns kvar på deras hemsida
vilket var väldigt synd då jag inte kan länka dem.
Vill ni ha en Review? Som sagt, jag gör det BARA om ni vill.

Btw bytte header och tema idag.
Vad tycks? Det är bara tillfälligt då jag ska fota lite.
Vill gärna få med en helbild så ska ut och fota någon dag nu :3

Av Saga - 25 februari 2015 17:41

Tjenare! Nu är linserna (och lösögonfransarna
för underfransarna) beställda och vi har nya skåp i skolan!


Denna gången beställde jag ett par grå linser som
ska ha typ "diamantliknande" utseende.

Är däremot osäker på om jag skriver en review!

Bilder kommer och det är bara att kommentera
detta inlägget (eller någon av dem kommande
bilderna när jag har fått hem dem) om ni vill ha en Review
eftersom jag inte vet om jag kommer göra det annars!

Tror att Jannikas Crush är lite rädd för henne (och mig MWAHAHAHA)
för att vi stalkar honom för mycket.
Jag hjälper bara jannika men han
har börjat höra oss prata om honom och ja, har han
inte fattat att hon gillar honom så är han verkligen
korkad!

Av Saga - 22 februari 2015 20:08

Halloj! Idag så var det årsmöte på drillen, så efter
så visade vi upp våra program.
Det gick lite sådär men det var kul!

Jag såg en klänning på H&M igår som jag verkligen
behöver! Den är verkligen jättefin!
Så nästa gång jag ska till Kalmar så blir den min ^^

Har storstädat idag och ska verkligen försöka bli klar idag.
Blir jag det så får jag köpa linserna jag ville ha imorgon!

Jag har tepaus nu men ska fortsätta städa snart.

Imorgon börjar skolan... Känner att det kommer bli
jättejobbigt... Men jag får kämpa!

Av Saga - 20 februari 2015 09:47

Igår var jag och Alicia på bio och såg cirkeln!
Filmen var asbra och. Jag var glad att det fanns alternativa människor
med också! ^^

Vi tog bussen till bion, sen gick vi till McDonalds och
åt, kollade på filmen och gick tillbaka till McDonalds och köpte
Vars en mcflurry så vi skulle ha något att göra när vi väntade på bussen.
Fast ja, att äta glass när det är minusgrader och man håller på att frysa ihjäl är inte något
jag rekommenderar xD

Av Saga - 18 februari 2015 23:14

Imorgon ska jag åka till Alicia så ska vi på bio (cirkeln)
(sen sover jag över hos henne)
det var musikalorkestersövning idag ( i 6 timmar) och vi fick köra
med kören/dansarna

Jag ska packa det sista till Alicia strax. Ska bli askul
imorgon!


Btw jag kollade klart på inuyasha i förrgår!

Typ grät för den var slut.
Det var likadant med NANA...

Hatar att älska anime/manga...
Jag börjar bara gråta när dem tar slut för att jag
aldrig vill sluta läsa/kolla på dem ;-;

Får nog beställa linserna på typ lördag/söndag.

Ska vara med Jannika och sen vara med på teamträff
(Med dem andra tjejerna i teamet)

Ska bli askul :3

Ignorera mina hemska ögonbryn!
Misslyckades totalt med dem, fast ja
jag är ju inte van vid den stilen heller hehe c:

Av Saga - 15 februari 2015 14:58

Tjenare!
Jag har ju 2 par linser sen innan, men jag använder oftast
bara mina kilala linser på helgerna och geolinserna alla andra dagar.
Jag känner att jag vill ha ett par till som jag kan använda varje dag
och jag älskar barbieeyes Diamond linser så
ska se om mamma/pappa kan hjälpa mig beställa dem
ikväll eller iaf innan månaden är slut.

Btw har färgat min utväxt efter att bilden över var tagen.

Av Saga - 10 februari 2015 21:30

Hade inget att göra så plattade min peruk och gjorde
små taggar längst ner.
Jag kan tänka mig att gå så
offentligt ^^
Kommer testa massor med sminkningar/frisyrer på lovet.
Ska försöka fota lite kläder också :3

Det blir många bilder under lovet!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards