SAGiE

Alla inlägg den 19 november 2017

Av Saga - 19 november 2017 17:11

Helluuh, om en stund åker jag hem från Malmö och kommer sakna det ;-;
Sofia och jag gick till science fiction bokhandeln och lush och jag fick med mig lite saker hem!
Kommer lägga upp lite bilder när jag är hemma och pigg och inte har för mycket att göra (har ju turnén hela veckan)

Jag börjar få ångest inför tåget nu men det går nog bra... får hoppas på mindre folk än på vägen hit och en bra plats.
Ska kolla på film och kanske läsa manga för det köpte jag!
Har läst båda jag köpte meeeen dem är jättebra så ville ha dem i bokform, köpte sista i serien av båda meeen sluten är bland mina favoriter i båda!

Har packat ihop mina saker och försöker vara lugn men vi ska gå om några minuter.
Ska försöka överleva detta iallafall!
Kommer sakna både Pim och Sofia jättemycket iallafall men vi träffas ju snart igen! ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards