SAGiE

Alla inlägg under september 2022

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist!
I somras var det ju äntligen Närcon, och även om vi inte var så många som gick tillsammans i år, så var det verkligen jättekul och för en gång skull sov vi ordentligt så jag hade ändå en del energi kvar i slutet, jag lyckades även gå hela konventet utan panikångest, men fick istället en rejäl panikångestattack på tåget hem, vilket var väldigt jobbigt i stunden, men den avtog efter ca 20 minuter.
Vi hade iallafall jättekul, shoppade lite, sjöng lite karaoke, råkade vinna en fanfictiontävling (vilket vi skäms över cx) jag såg även Necronomidol båda gångerna dem spelade och fick även en bild med dem på lördagen!
Tilda Cosplayade även mig under torsdagskvällen vilket var lite kul cx
Det var iallafall ett riktigt lyckat konvent och jag ser fram emot nästa gång!

Veckan efter var vi och såg Anders Bagge när han hade en spelning, eller ja, vi såg knappt något och bestämde oss för att gå och äta samtidigt eftersom det var fullt med människor, men det var kul ändå!
Dagen efter det åkte jag på lite utflykt på Öland med Mamma, hennes sambo och min lillebror, vi åkte iallafall runt lite och tittade på lite, precis som förra året, men det var jättemysigt iallafall även om vi inte såg lika mycket denna gången!

I mitten av Augusti åkte jag och pappa ner till Malmö för att se Slipknot, vilket är något jag drömt om i 11 år, dem var ett av mina första riktiga favoritband och har en väldigt speciell plats i mitt hjärta, och hjälpte mig hitta så många av dem banden jag lyssnar på idag!
Konserten var iallafall den bästa jag någonsin varit på och allt var helt fantastiskt, förbanden var också riktigt riktigt bra (speciellt jinjer, helt magiska!)
Jag var supernöjd och det enda jag hade velat ändra var att istället ha ståplats (vilket var slut) och att dem skulle spelat några låtar till som dem tagit bort från sin setlist månaden innan!

Så det är iallafall lite av vad som hänt i sommar!
Nästa vecka är det äntligen bokmässan, och jag är supertaggad! Jag har ju velat gå i så många år så det ska bli så kul att det äntligen blir av!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards