SAGiE

Alla inlägg den 11 november 2017

Av Saga - 11 november 2017 23:56

Helluuh, jag ska förmodligen köpa Melvins dator så idag fick jag provspela lite (så laddade ner Spooky's house of jumpscares (eller ja, det har bytt namn nu men ändå) och Outlast och något mer jag redan glömt xD
Tyvärr var hans dator väldigt seg så det går knappt att spela, men vi får se hur det blir när den är rensad!
För jag vill börja spela lite och typ inget jag vill ha fungerar i min dator!
Men det var kul!

Mamma tömde mitt rum idag och har börjat måla det, hon tog även delar utav vår soffa och kom på att jag kan ha det som en säng, just nu målar hon även väggarna rosa!
Jag skulle gjort det men är jättetrött och hon hade inget emot det!
Så nu ska jag snart börja fixa iordning där inne, någon ljusslinga, något mer på väggen, annan belysning osv.
Men det ska bli kul att se hur det blir i slutändan!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards