SAGiE

Alla inlägg under oktober 2016

Av Saga - 30 oktober 2016 22:54

Helluuh, idag var jag och Hanna i Kalmar och shoppade lite!
Det har varit jättekul och jag hoppas det kommer bli av igen ^^
Vi träffas så sällan så det kändes bra att träffa henne igen c:

Resten av min kväll ska jag titta på anime (om jag hittar någon bra cx)

Imorgon är det halloweenfest och jag vet inte riktigt hur jag ska se ut.
Men det märker vi cx

Av Saga - 29 oktober 2016 18:10

Helluuh, det är äntligen höstlov och jag har spenderat dagen med att kolla på anime!
Imorgon ska jag träffa Hanna och på måndag blir det halloweenfest ^^

Det känns skönt att få vila lite, jag trivs ju jättebra i skolan men är så trött hela tiden.
Förhoppningvis piggnar jag till innan skolan börjar igen!

Av Saga - 27 oktober 2016 18:10

Helluuh, idag gick jag som Misa till skolan och bortsett från att peruken är lite tunn så är den väldigt fin!
Jag var ganska ensam idag men sen träffade jag Jannika så det blev lite bättre ^^

Imorgon är sista dagen innan lovet, och på måndag ska jag till Linnéa på halloweenfest!
Får även träffa hennes pojkvän för första gången så det blir jättekul c:

I förrgår när vi var utklädda i skolan filmade jag en video på när jag fixade iordning mig men den vill inte redigeras.
Allt bara stängs ner precis hela tiden ;-;
Jag får se om det löser sig!

Av Saga - 26 oktober 2016 21:06

Helluuh! Nu har allt jag beställt kommit (lösögonfransar, väska, kagomecosplay och misaperuk)
Så jag är jätteglad ^^
Kanske kommer gå till skolan som Misa imorgon, antingen det eller vara väldigt färgglad istället xD

Bildeleverna åker ju till Danmark imorgon och typ alla jag umgås med i skolan går bild så
jag kommer vara väldigt ensam imorgon och på fredag...
Men aja, jag får försöka klara mig ändå!
Jag har haft perioder utan att ha några vänner alls så då borde jag klara mig 2 dagar cx

Av Saga - 25 oktober 2016 20:22

Helluuh, idag skulle vi fika och vara utklädda och jag lyckades slänga ihop en sminkning tillslut cx
Till det hade jag korsett, ett linne under, shorts och skelettstrumpbyxor!

Jag känner att det var kul och hoppas vi kommer göra såhär igen! ^^
Och då ska jag planera lite mer i förväg cx

Imorgon fyller mina bröder år så jag ska åka och fira dem!
Hoppas att jag inte förstör deras födelsedag bara xD

Av Saga - 24 oktober 2016 19:50

Helluuh, har typ inga idéer inför hur jag ska se ut imorgon så ska leta inspiration och testa sminkningar typ hela kvällen.
Dessutom ska jag köpa kakor innan jag börjar imorgon för är värdelös på att baka
och vi ska ha med oss fika till skolan imorgon.

Jag kommer vara väldigt svartklädd (som vanligt) och försöka fixa någon bra sminkning...

Mina bröder fyller år på onsdag så måste fixa någon liten present innan det också.
Men det är så svårt att köpa saker till dem ;-;

Av Saga - 23 oktober 2016 20:48

Helluuh, blev inga kagomebilder idag MEN jag har färgat utväxten och klippt lugg idag ^^
Så imorgon ska jag gå till skolan utan peruk (vilket blir första gången sedan jag började gymnasiet)

Jag försöker fortfarande planera hur jag ska se ut på tisdag när vi ska klä ut oss...
Vet bara att jag vill vara väldigt extrem xD

Mina lösögonfransar kom igår så nu kan jag äntligen byta igen! Har haft samma underfransar i typ 4 månader nu!
Överfransarna var mitt sista par också och dem var ganska söndriga!

Av Saga - 22 oktober 2016 22:07

Helluuh, skulle färgat utväxten, klippt lugg och försöka göra något vettigt idag.
Har inte gjort något av det >_<
Måste börja ta tag i mitt liv. Kanske tar bilder med min kagomecosplay imorgon iallafall! Och förhoppningvis filmar jag en video!
Behöver bara få lite idéer....

Jag är hur trött som helst men imorgon åker jag tillbaka till Öland.
På tisdag ska vi vara utklädda i skolan och jag vet inte hur jag ska se ut...
Hinner inte få nya linser i tid heller ;-;

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards