SAGiE

Alla inlägg under november 2021

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret.
Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några dagar efter mitt senaste inlägg och hon fick opereras i hopp om att rädda ögat, det fanns många risker men det var antingen det, ta bort ögat så hon skulle leva helt utan syn och nästan ingen hörsel (mer än väldigt höga ljud) eller låta henne somna in.
Men operationen gick bra och man märker att hon fortfarande kan se lite ljus och mörker vilket är jätteskönt!
Hon är ju förvirrad och så, men man märker att hon inte är deprimerad iallafall och vi är glada för all den tid vi får!

Under halloween åkte jag även upp till Norrköping igen för att fira hos Tilda och det var mestadel kul!
Vi var utklädda och shoppade lite på lördagen, det var en del som kom fram med positiva kommentarer så det var kul! Men på kvällen när vi hämtade upp Jasmine blev vi 3 trakasserade av ett gäng tonårskillar som skrek på oss, förolämpade oss och filmade oss bara några centimeter från våra ansikten.
Vi blev såklart arga och det hela var obehagligt, vi kunde inte riktigt göra något då dem var för många (skulle gissa på runt 8-10 stycken) men vi kom bort därifrån iallafall.
Utöver det var det iallafall kul!

Det var lite julmarknad i lördags så det var också kul iallafall, och igår var det ju första advent så jag har börjat julpynta!
Jag iallafall fått upp en del och även om jag har rätt mycket kvar så blir jag lite gladare av det jag fått upp!
Jag ska försöka få upp en julpyntarvideo i år men vet ju inte hur det kommer gå, jag har ju inte lagt upp någon video sedan i mars men vill ju bli mer aktiv igen, så får se hur det kommer gå med det.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards