SAGiE

Alla inlägg under oktober 2014

Av Saga - 30 oktober 2014 15:22

Nu ska jag redigera halloweensminkningen!

Den får typ heta

"Half purple ghost halloween makeup"

Av Saga - 30 oktober 2014 12:59

Idag KAAANSKE jag ska till Alicia och sova där och sen
imorgon ska jag ha halloweenfest med Hanna :3

Jag kommer filma en Halloweensminkning idag,
vi får se vilken det blir :3

^^

Av Saga - 27 oktober 2014 16:05

Av Saga - 27 oktober 2014 09:21

Jag har varit riktig oaktiv här dem senaste dagarna...
Men nu ska jag ändra på det!

Jag är för lat för att länka idag men har
fått upp 2 halloweensminkningar nu!

Gå in på min kanal: MHLbySAGiE
Så hittar du dem där!

Jag ska försöka göra en idag också.

Av Saga - 13 oktober 2014 18:22

Idag var det första dagen på praon.

Vi hade matte, svenska, engelska och idrott.
Stylistlektionerna har vi på torsdag och fredag.

Jag fick låna en dator där jag kan anteckna under
veckan och sen ett skåp där jag har mina saker.

Första dagen var jättekul!

Jag ska snart tona håret igen så att det blir helsvart! ^^

Av Saga - 12 oktober 2014 21:53

Nu är jag svarthåriiiig ^^
Eller ja, mitt röda hår lyser igenom lite men
jag och mormor ska tona det igen imorgon.

Men såhär ser det ut just nu ^^

Av Saga - 11 oktober 2014 23:04

Filmade en Halloweensminkning idag!

Fick vit ansiktsfärg köpt också men fakeblod fanns inte :c

Imorgon ska jag köpa toning till håret (glömde det idag)

Jag går direkt till svart istället.

Jag längtar asmycket ^^

Mina halloweensminkningar kommer passa perfekt
till min nya hårfärg hehe >:)

Jag ska på kalas hos min kusin imorgon.
Och efter det så åker jag hem och
sen till mormor för ska sova där så
att jag får närmre till min prao.



Men nu ska jag sova, är jättetrött.

Av Saga - 10 oktober 2014 23:06

Idag tänkte jag göra en Lumene vs Elf.
Den prudukten jag ska recensera osv är
Deras ögonlockprimers.

Hållbarhet:

Båda gör så att ögonsminket håller bättre hela dagen.

Elf: Ögonsminket ser exakt likadant ut hela dagen
efter att man har använt denna primern.
Den älskar jag!


Betyg: 5/5

Lumene: Ögonskuggans färg är mycket svagare efter
några timmar.

Men den är ändå bra!

Betyg 3/5

Pigment:


Elf: ögonskuggan blir jättemycket mer pigmenterad och det är jättebra!

Betyg 3,5/5


Lumene: Ögonskuggan får jättemycket pigment!
I detta steget slår den elf även om jag älskar båda!

Betyg 4/5



Vinnare: Elf

Jag älskar båda och kommer köpa om båda när
dem tar slut!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards