SAGiE

Alla inlägg den 9 november 2017

Av Saga - 9 november 2017 22:45

Helluuh, idag har jag haft 2 möten i skolan, det ena var ett vanligt möte där vi pratar om hur jag ska klara skolan, må bättre, saker som kan hjälpa mig osv.
Och innan det hade vi om det här med mig och att äta i skolan.
Jag äter min "frukost" först när jag kommit hem i vanliga fall, vilket blir lite sent men jag kan ofta inte äta på morgonen och jag klarar inte att äta i matsalen.
Så nu ska jag förhoppningvis få ha ett rum där jag kan äta något 2 dagar i veckan (enda dagarna jag hinner äta)
Så då ska jag försöka ta med mig något litet att äta och dricka, kan typ ta med en macka eller två kanske istället för "riktig mat"
Men förhoppningvis fungerar det!

För övrigt har jag mått jättedåligt idag också.
Jag vaknade och ville mest bara dö, åkte till skolan, låste in mig på en toalett och fick sjukanmäla mig.
Sen bad mormor mig gå till McDonalds så jag gick dit och åt och så satt jag där i typ 3 timmar medan jag väntade på att få åka till mitt möte.
Ville bara bort...

Imorgon ska jag försöka gå om jag känner att jag klarar det, sen behöver vi ju repa också ;-;
Får göra mitt bästa iallafall!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards