SAGiE

Alla inlägg under augusti 2015

Av Saga - 31 augusti 2015 17:36

Helluuuh, jag har jätteont i huvudet efter denna dagen. Allt började med att jag glömde mina glasögon och får jätteont i huvudet när jag ska läsa osv. utan dem.
Sen har jättemånga i klassen varit hur stökiga som helst och jag mår redan dåligt av dem.
Jag hatar nästan alla i klassen och vill gå i 8:an igen, där har jag
dessutom fler vänner!

På torsdag är det inte god mat i skolan så jag ska ta med min vattenkokare och så tar Evelina med sig nudlar så äter vi det istället!
Påtal om mat, resten av familjen äter raggmunkar igen så jag ska göra en sallad istället då jag blev jättesugen på det.
Så idag får jag känna mig nyttig xD

Sen tänkte jag även fråga vad ni vill se för videos!

Av Saga - 30 augusti 2015 14:41

Helluuh, pratade med Evelina förut och nu är det bestämt om Liseberg! Vi ska dit på lördag-söndag och sen har vi förtur till Helix, Balder och något mer (har dock glömt vad xD)
Vi ska nog åka det mesta!

Jag har faktiskt aldrig åkt Balder förut så det ska bli kul! Jag har inte orkat stå i kön de senaste 2 gångerna jag varit där men nu ska det bli av!
Åkte inte helix sist jag var där men förra året gjorde jag det och jag älskade den så det ska bli kul! ^^

Så jag ska sova hos Evelina på fredag och ja, ser fram emot allt!
Vi ska försöka att filma där också!
Frågan är hur mycket vi kommer göra det då vi säkert kommer glömma det!

Känner mig så bjutiful på denna bilden :')

Av Saga - 29 augusti 2015 19:56

Helluuh, jag slängde ihop en ny header då jag ville ha något nytt.
De blev väldigt lila xD
Tog bilden på jag läser då det passar till att skolan börjat igen och ville även ha med pastel goth (så tog en bild från sist jag var ute och fotade)

Jag känner mig ganska nöjd faktiskt!
Vad tycker ni om den?

Av Saga - 29 augusti 2015 16:44

Helluuuh, orkade inte filma den där videon idag men redigerade och la upp videon jag och Evelina filmade igår!
Mest för att ha något att lägga upp xD

Jag hade sovmorgon till 12 idag (heh) och sen så har jag bara suttit och druckit te, redigerat och lyssnat på musik!
Mamma håller på och målar huset (det ska bli grått) och jag ska lägga resten av min tid idag på musik idag tror jag!

Jag var så stolt över att jag hittils gjort ett inlägg varje dag denna månaden och så insåg jag att ett inlägg (från i förrgår) inte kom upp så blev jättebesviken!
Men ja, sånt är livet...

Här är ännu en bild på mig och Hubert, vi ska träffas varje fredag :') <8484

Av Saga - 28 augusti 2015 21:32

Helluuh, idag så var jag och Evelina i stan och gick runt en stund, vi åt glass, hälsade även på min pojkvän (Hubertgrisen från förra veckan)
Vi filmade lite så ska se om jag orkar redigera det imorgon!

I morse så sjöng vi massor på musiken och jag försökte growla i mikrofonen...
Inte världens bästa val xD

Ska se om jag orkar göra en till video imorgon så det kommer 2!
Sen nästa helg ska jag förmodligen följa med Evelina till Liseberg ^^

Bild från förra veckan eftersom jag inte haft Melvins dator än

Av Saga - 26 augusti 2015 21:35

Helluuh, idag har jag varit en blandning av flummig och ledsen.
Jag vet inte varför men har mått jättedåligt hela dagen, jag får försöka göra morgondagen bättre!
Redan ikväll ska jag börja planera inför ichicon, det ska bli så kul! ^^
Jag ska vara lolita en dag men har inte bestämt vad jag ska ha på mig andra dagen.

Vi kollade även på idol idag och såg några människor jag kände igen!
Bor ju inte så långt bort från Växjö och en barndomskompis sökte (men hennes audition kom inte med) men såg henne i kön!

Har planerat veckans video också och ska filma den på lördag!
Ni får se då vad det är!

Av Saga - 25 augusti 2015 21:00

Helluuuh, Evelina och jag har pratat lite om konventet ichicon som vi skulle vilja gå på i år, men eftersom jag skulle vara i Turkiet då så kunde jag inte följa med.
Jannika ska förmodligen också med så det blir jättekul ^^
Men eftersom jag avbokade till Turkiet så kan jag följa med nu så jag ska börja planera direkt!
Vi kommer dock inte vara där 2:a oktober då vi kommer hem från
Polen samma dag.

Sen kanske jag och Evelina ska åka till Liseberg ihop också och eftersom jag inte får följa med till Turkiet nu tyckte mamma att det var perfekt med att jag får hitta
på något med en av mina bästa vänner istället! ^^

Det här ska bli så kul!
Ska någon av er till ichicon? Ni får gärna hälsa om ni ser mig isåfall ^^

Av Saga - 24 augusti 2015 18:17

Helluuh, idag har jag haft jättemycket energi och varit väldigt flummig xD
Men under dagen lugnade jag ner mig, jag hade min Bite Me tröja idag så Linnéa bet mig 2 gånger och som vanligt så biter jag tillbaka xD

Imorgon börjar sången och gitarren igen, det ska bli jättekul!
Dock får jag tillbaka min första sånglektionslärare och jag lärde mig ingenting
när jag hade henne sist.
Men lär jag mig ingenting så kommer jag förmodligen sluta på sången även om jag älskar den så otroligt mycket!

Ingen kan hämta mig heller så måste gå med gitarren från skolan och det
är jobbigt bara att ta med den.
Men sånt är livet!

Bara för att vi är så vackra :')

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards