SAGiE

Alla inlägg under november 2014

Av Saga - 30 november 2014 09:27

Vaknade nyss och sitter och lyssnar på crestillion c:
Idag är det första advent och
jag längtar verkligen till julen!
Alicia och jag kanske ska fira en liten minijul ihop,
precis som hon, jag, Moa och Johannes gjorde förra året.
Nu ska jag stiga upp och städa!
Måste få iordning i rummet.
Jag vill ju möblera om snart ^^

Av Saga - 29 november 2014 23:46

Jag filmade och redigerade en sminkning
idag som jag ska ladda upp imorgon :3 det blev en julsminkning!
Jag är jättetrött men ville få upp ett inlägg.
Lolitaklänningen är skickad och jag hoppas den
kommer fram innan jul trots allt!
Vill verkligen ha den på julafton.

Av Saga - 25 november 2014 21:04

Jag försökte att likna en kille för ett tag sen och
insåg först nu att jag inte lagt upp någon bild.
Så här är en oseriös haha ^^

Jag tror jag är sjuk IGEN...
Mår jättedåligt och har varit trött hela dagen.
Ska försöka gå till skolan imorgon för att göra prov men vet
inte om jag klarar det :c
Min lolitaklänning kommer INTE hinna komma
till jul, men jag är lycklig ändå!
Dem som gör den specialsyr den till min storlek.
Plus den är från Kina så det dröjer lite...

Av Saga - 23 november 2014 18:05

Jag har varit på tävling hela helgen i Västervik :3
Det gick inte så bra men jag hade verkligen
jättekul!
På lördag ska jag filma en sminkning och på onsdag en DIY på en highlighter c:

Av Saga - 20 november 2014 22:16

Insåg just hur mycket jag förändrats på sista tiden.

"Då" bilden är från 17 april detta året, så har förändrats så här mycket på ett halvår!
Min sminkning är väldigt annorlunda nu och
samma sak med håret.
Någon gång ska jag visa skillnaden på några år tillbaka. Jag såg verkligen annorlunda ut!

Av Saga - 15 november 2014 13:14

Idag filmade jag min vardagssminkning och
en enkel frisyrvideo inspirerad av
SEIKEs hår ^^

Jag ska redigera dem snart och sen städa förfullt i rummet och garderoben.

Igår beställde jag min första lolitaklänning
men tror inte den hinner fram tills på julafton :c

Av Saga - 14 november 2014 19:07

Nu ska jag gå ner och se om pappa vill hjälpa
mig beställa klänningen c:

Jag har jätteont i halsen :c
Imorgon ska jag filma min vardagssminkning!

[Bild]

Av Saga - 11 november 2014 21:20

Ska jag köpa min första lolitaklänning ^^
Den är röd och vit och hur fin som helst!

Cirkellinsena kanske jag också beställer då c:
Jag är hur trött som helst men jag kan inte somna :o

Så jag ska kolla lite på inuyasha nu.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards