SAGiE

Alla inlägg den 5 november 2017

Av Saga - 5 november 2017 22:50

Helluuh, jag har verkligen varit såå dålig på att uppdatera men är fortfarande jättetrött, jag tror inte jag skrivit om hur det gick för mig på tåget till och från Linköping (sen mötte Jasmine upp mig) eller hur det var i Stockholm om man räknar bort konserten!

På fredagen fick jag kanske 2 gråtattacker på tåget, men sen kom jag fram och fick kramar av Jasmine \^-^/
Men på hemvägen var det värre, jag fick kanske 11 gråtattacker och kände att folk stirrade på mig, det var verkligen jättejobbigt och jag kände att jag bara hade behövt en kram men hade ingen att krama ;-;
Önskar nästan jag skulle haft med mig typ min ena alpacka (då menar jag ju ingen riktig om någon inte skulle fatta xD) som jag kunde krama, folk skulle stirrat ännu mer men jag kanske skulle lugnat mig lite.
Nej men det var jättejobbigt MEN JAG KLARADE DET!
Så nu är nästa jobba tågresa om 2 veckor när jag åker till Malmö för att träffa Pim och Sofia! Tågbiljetterna är bokade men jag ska försöka klara deet!

Jag hade det jättekul med Jasmine och vi åt pannkakor i 3 dagar men det var goott! För först så åt vi det hemma hos henne, sen hittade vi ett pannkakscafé i Stockholm som var såå gott men såååå mättande!
Hade räckt med en pannkaka där men det var minst 2 och vi hade egentligen tänkt köpa 3 var från början men med tillbehöret blev det alldeles för mycket så är glad att vi inte gjorde det cx
Och sen åt vi pannkakor hos Jasmine på söndagen också precis innan vi skulle ta tåget hem!

För övrigt så var det jättekul i Stockholm, jag saknar redan allt och alla och konserten var sååå underbar! Bara så synd att vi inte hann träffa alla ;-;
Vi gick även i lite affärer och det fanns så mycket jag ville köpa men jag spenderade endast pengar på mat när jag var där!
Men vet på ett ungefär vad jag vill köpa till nästa gång jag är där!

Jag fick skratta massor, gråta en hel del och det blev mycket känslor.
Men jag är så glad att jag gjorde det och jag hoppas jag snart åker tillbaka!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards