SAGiE

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2017

Bröllopet <3

Av Saga - 1 oktober 2017 23:29

  Helluuh! Igår var jag på Pim och Sofias bröllop och det var verkligen jättefint!

Jag var inte beredd på att börja gråta men sekunden när dem klev in i rummet kände jag hur tårarna började rinna och jag blev helt förvirrad xD

Det var så mysigt och dem hade verkligen gjort det sååå fint! Det var massor med Mumin och sen var det Pride och transflaggor och kakor och tårtor i pridefärgerna och det var bara helt underbart.
Pappa och jag sjöng även en låt vi skrivit till dem och jag blev så glad att dem tyckte om dem <3
Jag skulle sjunga en låt själv också men jag hann tyvärr inte det, när jag var redo att sjunga den så hade folk redan börjat åka hem så det var ingen idé.

Det var verkligen värt att missa Ichicon för detta. Pim och Sofia betyder så otroligt mycket för mig och jag är så glad att dem hittat varandra!
Enda sedan dem träffades har jag märkt att Pim blivit lyckligare än vad hen någonsin varit och man märker att det är likadant med Sofia.
Dem är verkligen som gjorda för varandra <3



 



 
 
Ingen bild

Pim

2 oktober 2017 11:02

Älskade brorsdotter, du är så viktig för oss och jag är så lycklig över att du kom! Och sången, den gick rakt in i mitt hjärta. Har spelat klippet om och om igen ❤ Inget gjorde mig mer berörd än den. Ända sen du föddes har du haft en mycket speciell plats i mitt hjärta och jag är så stolt över den du är. Önskar så att jag kunde hjälpa dig att må bättre, för du är värd det bästa i livet. Kom snart och häng med oss i Malmö, vi längtar efter dig 💕🌈💕 Kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards