SAGiE

Alla inlägg den 7 oktober 2017

Av Saga - 7 oktober 2017 22:44

Helluuh, mina beställningar från eBay har ju börjat komma och det är snart inte så många paket kvar!
Så fort allt är här ska jag spela in min eBay haul och förhoppningvis en video där jag visar mina peruker.
Tänker inte direkt visa allt nu, men är nöjd med mina saker som kommit hittills!
Jag har redan börjat planera massor till nästa gång jag beställer därifrån också heh....
Kan ju alltid vara bra att köpa saker att ha hos mamma nu när hon flyttar!
Det ska jag ju även göra i Ullared! cx
Ska kolla efter lite kläder där, iblaaaaand hittar jag något cx

Aja, nu ska jag ska kolla efter någon ny anime att börja titta på, just nu har jag mest sett om gamla.
Så ska kolla runt efter tips och se vad jag hittar!
Kanske blir lite mer motiverad då cx
Kom på att jag aldrig sett klart Tokyo mew mew så gjorde det igår (hade några få avsnitt jag inte sett)

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards