SAGiE

Alla inlägg den 8 oktober 2017

Av Saga - 8 oktober 2017 22:09

Helluuh, det har blivit lite ändringar i mitt schema nu efter att jag mått så otroligt dåligt och knappt kunnat vara i skolan.
Så numera går jag kortare dagar (har tagit bort lektioner alla dagar utan fredag) så nu har jag sovmorgon varje dag!
Kanske gör detta så jag även orkar filma fler videos igen?
Ett problem där är dock ljuset i mitt rum, men om jag sparar så kanske jag kan köpa ett par studiolampor (det har jag velat jättelänge)
Måste spara till en hel del just nu, vill även köpa t.ex lite inspelningsutrustning för om jag vill spela in musik nu så måste jag göra det med ett par jättedåliga iPhonehörlurar...
En annan anledning till att jag inte filmat några videos på ett tag är ju att jag inte kunnat ha linser (måste köpa nytt smink innan jag kan köpa nya linser eftersom jag har ögoninflammation hela tiden)
Känner mig väldigt obekväm utan det och då har jag blivit omotiverad.
Men jag ska försöka ändra på det!

Imorgon får mamma nycklarna till sitt hus och då börjar hon ju flytta, så jag och mormor ska dit och hälsa på en stund och då får jag se min lilla "garderob" som jag ska bo i.
Mamma insåg att den är mycket minde än hon trodde så det kanske inte ens får plats en säng där, men förhoppningvis så kan jag ha det som rum där jag inte sover (där jag kan plugga, spela gitarr, vara ensam osv)
Annars kaaanske man kan göra om vinden till ett rum där jag kan bo!

Narnia har fått ett stort sår så hon har fått ha tratt snart en vecka och hon är sååå söt cx
Sen är det så gulligt att se hur hon springer in i saker hela tiden för hon inte kan se riktigt :')

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards