SAGiE

Alla inlägg den 25 oktober 2017

Av Saga - 25 oktober 2017 14:18

Helluuh, jag mår verkligen inte bra idag och är hemma från skolan men för att inte bara sitta still och gråta så lyckades jag filma min Ullared haul. Tyvärr är ljuset ganska dåligt i den men har typ ingen belysning i min stuga och så är det ju höst....

Men jag tror jag har liite energi och verkar vara lite glad i den (även om jag var gråtfärdig egentligen) såå det är bra?
Men jag ska snart redigera, kolla på anime och försöka tänka bort hur jag mår.
Köpte ju en kofta på Gekås och den är SÅÅÅ mysig!
Så den, te och anime kanske gör mig en aning gladare.
För just nu känns typ allt meningslöst....
Folk har skrivit till mig massor sedan i måndags men jag har inte ens orkat öppna mina meddelanden, men ska försöka göra det och svara idag.
Måste bara få lite ork först.

Imorgon ska jag försöka gå till skolan iallafall, men måste packa inför Stockholm idag för imorgon har jag inte så mycket tid till det.
Måste köpa med något att dricka till resan också så jag inte dör av törst cx
Har ju choklad att äta men kanske ska ha med något mer också, för att tänka bort ångesten jag får av tåget!

 

(Har shorts på mig men det syns inte på bilden)

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards