SAGiE

Alla inlägg den 17 oktober 2017

Av Saga - 17 oktober 2017 23:26

Helluuh, idag köpte jag mina tågbiljetter inför Stockholm nästa helg!
Jasmine fixade även bussbiljetterna från Norrköping till Stockholm på lördagen och tillbaka på söndagen.
Egentligen skulle vi tillbaka på lördagskvällen men det blev problem med bussar och för att inte missa kerbera så trodde vi att vi skulle få vara kvar i Stockholm till 02:30 men TILLSLUT så fixade det sig för vi ska sova hos hennes kompis så blir det inte stressigt!
Är verkligen sååå taggad!
Vicc skulle försöka komma förbi och träffa oss så det ska också bli kul för har inte träffat honom sen typ december?
Och denna gången SKA jag träffa kerbera eftersom jag inte hann sist (pga. min panikattack jag fick ;-;)
Meen det ska bli jättekul \^-^/

Imorgon fyller mamma år så jag sover hos henne idag så jag kan fira henne på morgonen!
Så ska stiga upp lite tidigare och göra varm choklad med vispgrädde till henne!
Får åka härifrån till skolan då men det är okeeej!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards