SAGiE

Alla inlägg den 11 oktober 2017

Av Saga - 11 oktober 2017 10:57

Helluuh, igår har jag haft positiv energi och motivation för första gången på ett tag!
Enda negativa igår var att jag blev lite trött på musikproduktionen för den är sååå lång och sen för att mina ben skakade jättemycket helt utan anledning så jag knappt kunde stå upp?
Brukar bara vara så när jag är typ nervös (påminns om hur mycket jag skakade när jag skulle på konserten i Stockholm :') )

Tror energin och det kan ha att göra med mitt nya schema med kortare dagar, med mindre kaos och ångest i skolan!
Idag börjar jag typ 11:45 (en kvart senare än igår) så jag slipper vara trött som en zombie cx

Är helt frusen just nu, mitt rum är jättekallt så måste börja elementet massor och ta på mig typ 618201 lager kläder.
Då kanske jag överlever iallafall :')
Ska försöka städa och fixa iordning i mitt rum för det är typ kaos just nu efter att jag inte orkat städa på flera veckor för jag mått så dåligt...
Så får passa på när jag har lite energi!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards