SAGiE

Alla inlägg den 4 oktober 2017

Av Saga - 4 oktober 2017 22:42

Helluuh, jag mår verkligen jättedåligt just nu och det är en av anledningarna till att jag blivit så mycket sämre på att uppdatera här.
Dessutom försvinner mina inlägg när jag lägger upp dem jätteofta för bloggplatsen krånglar alltid.
Har haft funderingar på att byta "bloggportal" men samtidigt så vill jag inte för jag kan typ inte med några andra, bloggplatsen är lätt och det är här min blogg har varit i ca. 5 år.

Iallafall, jag klippte lugg på min vita peruk idag!
Fick massor med miniperukhår i hela ansiktet och mina ögon så mitt ena öga blev jätterött.
Såå därför kanske jag inte gjorde klart det helt men fortsätter när jag har tid.
Tänker att jag ska göra en sminkvideo som är inspirerad av en speciell person (skriver vem när jag köpt nya linser) och då ska jag använda den peruken!
Jag ska till Ullared om 2-3 veckor också så då ska jag passa på att köpa lite nytt smink (blir mer än jag tänkte innan eftersom jag fick ögoninflammation och mitt ögonsmink blev smittat)
Har en hel del jag ska kolla efter, förhoppningvis hittar jag lite jag behöver cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards