SAGiE

Alla inlägg den 23 oktober 2017

Av Saga - 23 oktober 2017 20:10

Helluuh, idag vaknade jag med jättemycket ångest och bara bröt ihop så det slutade med att jag fick stanna hemma.
Jag skippade även att följa med till mamma för hade verkligen ingen ork och vill inte att mina bröder stressar upp mig.
Så jag har inte fått något gjort idag, har mest suttit i mitt rum med min gitarr, försökt skriva på en låt men gav upp för det blev inte bra så får försöka igen senare istället.
Sen har jag kollat på anime!

När jag mår bättre ska jag försöka filma min Ullared haul istället eftersom jag inte orkat idag! Har inte riktigt tagit upp
sakerna för jag vill inte riskera att glömma visa dem, det
är typ min kofta som är utanför och möjligtvis min ögonbrynsborste om jag inte lade ner den igen!
Såå jag hoppas jag kan filma videon snart och må lite bättre!?

Jag är så himla nervös inför fredag när jag ska åka tåg helt själv för första gången i 3,5 timme
innan Jasmine möter upp mig inför tågbytet?
Eftersom jag knappt kan åka med någon annan så känns det ju inte jättebra, men jag ska nog klara det!
Det är verkligen värt det ju, för jag får träffa vänner, se 2 av mina favoritband och samla ihop energi!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards