SAGiE

Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av Saga - 29 oktober 2015 19:04

Helluuuh, jag klippte till min peruk imorse och filmade det
(trots det nog inte blir jättekul att titta på) och sen
åkte jag till Alicia
och firade hennes
födelsedag!

Jag fick även träffa en av hennes kompisar och hon var jättesnäll ^^
Dock blev det typ kaos när jag skulle hem och jag fick svårt att ta mig hem
men tillslut fick jag skjuts av hennes
låtsaspappa vilket var
jättesnällt!

Imorgon ska jag filma en video där jag sjunger.
Låten är en av mina egna låtar.
Det är ett stort steg för mig för att sjunga inför kameran gör mig jättenervös men att även sjunga en 100% egen låt.

Nu hoppas jag bara ni kommer gilla den också xD

Av Saga - 29 oktober 2015 09:41

Helluuh, idag fyller Alicia 15 år så jag ska åka och hälsa på henne sen!
Jag satte ihop ett litet kollage till henne och skrev en lång födelsedagsbibel och snart ska
jag åka till henne!

Egentligen ville jag redan ha åkt men jag vaknade nyss så det hade
varit lite svårt xD

Iallafall, vi kanske ska fota så jag tar med min kamera, och sedan kanske jag skulle
sminka min kusin så då kommer bilder
på honom också xD

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards