SAGiE

Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Saga - 8 oktober 2015 19:54

Helluuh, just nu väntar jag på att melvin ska spela klart så jag kan låna hans dator.
Jag måste redigera min fairyconvlogg och lägga in det sista jag har från Polen så jag kan göra min polenfilm till skolan.
Jag kanske även lägger upp den på youtube efterråt om
någon vill det.

Just nu är jag jättetrött, det var en lång skoldag och jag har mest varit på dåligt humör.
Men är på lite bättre humör nu, och jag hade små perioder där jag skrattade
lite för mycket idag xD
Så jag har gråtit av
skratt i kanske sammanlagt en timme idag och resten av tiden inte mått så bra.

Eftersom Evelina tog denna bilden förut lägger jag upp den, dålig kvalité och rätt suddig men gillade den faktiskt lite ändå!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards