SAGiE

Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av Saga - 19 oktober 2015 17:20

Fixade ihop en liten snabb halloweenheader som jag ska ha till halloween!
Den är inte perfekt men hoppas ni gillar den ändå!

Av Saga - 19 oktober 2015 16:56

Helluh, idag tänkte jag göra en dubbelreview! Det är på mina senaste linser
från cirkellinser.net!
Sen vill jag även nämna att jag INTE blir sponsrad (folk har frågat i mina förra
reviews)
Jag gör det för att tipsa er om deras grymma sida och för att jag vill säga mina
åsikter om linserna.

Geo Xtra Forest Red:

Utseende: 5/5 - Designen på de här linserna är så himla fin! Jag älskar verkligen
alla detaljer på dem!
Dem är starkt röda och smälter ihop bra med den
naturliga ögonfärgen, trodde
inte det skulle se så bra ut med grönt och rött men jag är helt kär!
De här linserna har blivit mina nya favoriter och använder dem nästan
varje dag!

Förstoring: 4/5 - Ögonen ser jättestora ut (även om jag har linser som ser större ut) och det ser perfekt ut i kombination med den färgen!

Bekvämlighet: 3/5 - De här linserna är inte lika bekväma som mina andra, de är inte obekväma, men de torkar ut ögonen fortare än mina andra linser!
Men det kan jag leva med!
Jag skulle dock rekommendera att man har med sig
ögondroppar! (Vilket jag måste köpa xD)


Geo Crazy All White:

Utseende: 5/5 - De här linserna ger väldigt cool effekt och syns väldigt
mycket.
Perfekt för halloween och gothsminkningar!
Jag använder dem ju dock inte i skolan som med de röda,
men på helger
och konvent går det!
Man kan inte se den naturliga ögonfärgen igenom vilket
är jättebra!

Jag skippar förstoringsbetyget eftersom de inte ska förstora ögonen på samma sätt som cirkellinser!

Bekvämlighet: 4/5 - De här linserna känner man hela tiden (men det är typ en skön känsla) men dem torkar inte ut ögonen!
Men om man kollar mycket åt sidan ser man det vita.
Dock så kan de trilla ut ur ögonen lättare eftersom
dem är lite "tjockare"

Iallafall, jag älskar båda paren och är jättenöjd med att jag köpte dem!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards